Neh. Koulussa taas tylsää, eikä ihmekkään. Olen tökkinyt kaikkia tänne kommentoimaan, ja pelkästään armoitettu nick-Yo-Yo on kommentoinut. Miten masentavaa. Matikanopettaja Ludmilla on kökkiäinen. Antoi kiltti-Tialle jälki-istuntoa. Minä en ole ollut istuksimassa kun kerran, ja pidin kokemusta rentouttavana. Minulle ei ole mitään ongelmaa tunnin paikoillaan istumisessa. meidän koulumme on ihan mukava paikka, mutta tänään taas jaksoi kaikki taas risoa. Varsinkin muutamat luokkalaisemme ärsyttivät minua ihan vaan läsnäolollaan. Saisivat kuolla pois kaikki.

Nahkispähkerö. En ole pitkiin aikoihin saanut mitään piirrettyä, ei vaan tunnu siltä. Mielikuvitukseni näivettyy... Vanhenen. Eij, ajanpuutteesta se johtuu. Mulla ei ole enää niin paljoa aikaa miettiä kaikenlaista. Viimeksi mietin, voisiko ananasta kasvattaa, kuten porkkanaa, ja siitä on pitkänpitkä aika. Kaikenlainen puuteroiminen on hauskaa. Minä fiksuna tyttösenä puuteroin meidän takkamme punertavan ruskeaksi aurinkopuuterilla.

jay. Tahtoisin tehdä jotain radikaalia tälle pärstävärkille. On niin turhauttavaa seisoksia Veeran vieressä, jolla on kirkkaanpunaiset hiukset.

Mefs. Tia, kirjoita kirjoituksen viimeinen lause kommenttiisi, niin tiedän, oletko lukenut kirjoituksen loppuun asti. Kiitos.

                                                       Ja niin he elivät onnellisina elämänsä loppuun saakka.