Haa. Minulla ei taaskaan ole mitään kunnollista sanottavaa, kunhan tekemisen puutteessa tulin häiriköimään. (häiriköimään omaan blogiini puhumalla itsekseni? Perin epäilyttävää.)

Opin tämän blogipalvelun sivusysteemin, sinne vaan katsomaan kirjahyllyni sisältöä. Jotkin tiedemihet väittävät, että kirjahylly paljastaa paljon ihmisen luonteesta. Enpä tiedä siitä. Ennenkään kaikki tiedemiehet eivät ole oikeassa, hyvinä esimerkkeinä maapallon muodon kiisteltävyys. Eilen tuli tappavan tylsä, mutta jokseenkin huvittava prisma-dokumentti. Itse en ole niitä ihmisiä, jotka mässäilevät E! Entertainment- ohjelman julkkiskatsauksilla tai 4D- Dokumenttien hulluilla aiheilla. Katselen Prismoja, Frendejä ja muuta mukavaa, mitä televisiosta suinkin sattuu tulemaan. Idolssiakin olen seurannut. Mutta nyt eksyin aiheesta. Siis prisman aiheena oli yksi saturnuksen kuista, jonne lähetetttiin satelliitteja yms, roinaa. Vanhat papparaiset olivat lapsellisen innoissaan surkeista, sumuisista kuvista jotka otettiin Titan-kuun pinnalta. En tajua miten se teitä tai minua kiinnostaa, selostimpa vaan selostamisen ilosta.

Leivoin muffinsseja.^^ Nyt vatsa on kipeä, kun söin liikaa taikinaa. Äly loistaa, ne?

                       P.S. Olen pahoillani kirjoitusten surkeasta laadusta. Laatu paranee, minä lupaan.

                                                                                     -Ombra