Haa! ensimmäinen kirjoitukseni.

 

Noniin. Minulla on jo aikaisempi blogi, joka on salattu, hahaa. Mutta tämä on julkinen, ja minun pääni on tyhjä niistä asioista, mitä tänne voisi kirjoittaa. Aluksi voisin vaikka  esitellä itseni.

Olen 13 vuotias tyttö, asun helsingissä ja nimeni on Riikka L. Käyn kuvis-yläastetta, seitsämännellä luokalla ja harrastan ratsastamista, piirtämistä ja pään aukomista. Piirtäminen on suosikki harrastukseni. Piirrän lähinnä lyijärillä ja uudelleen löysin tänä aamuna öljypastelliliidut, joilla on ihana värittää <333 Olen perusluonteeltani pisteliäs ja LAISKA. Ja ystäväni ovat ystävällisesti ilmoittaneet, että olen myös ilkeä, kyyninen ja luova. Keksisin juuri noista ystävistäni vaikka mitä vähemmän mukavaa sanottavaa, mutta jätän ne sanomatta.  

Rakastan kissaani Vappua, joka on reilusti ylipainoinen ja meinasi murhauttaa itsensä viime jouluna syömällä joulukuuseen ripustettavia muovinauhoja, eli lameita. Vapun ruokavalioon kuuluu lameiden lisäksi juustonaksut ja akvaariomme miljoonakalat.

Omasta mielestäni osaan piirtää keskinkertaisesti, kirjoittaa runoja ja novelleja hyvin ja lukea ja kritisoida muiden tuotoksia erinomaisesti. Äidinkielen ja kuvaamataidon opettajani allekirjoittaa tämän.

Olen riippuvainen suklaasta, ja kaakaosta sekä lyijykynästäni.

Haa. Nautin tämän kirjoittamisesta täysin siemauksin.

Huolehdin enemmän muiden, kuin omista asioistani, sillä omat asiani ovat aina mallillaan, toisin kuin ystävieni, joilla on krhm, jos jonkinlaisia ongelmia. Ainoa täysin ongelmaton ystäväni on samalla paras ystäväni ja opettajani ja kritisoijani, eli Veera, jolla on muuten vaan alkoholiongelmainen isä ja vaari, ja jonka äiti EI käytä huumeita. Kaikkien muiden ystävieni perheet ovat ongelmattomia, eli kaikki ei ole sitä, miltä päällepäin näyttäisi.  Ai mistäkö tiedän tämän kaiken? Koska kaikki katsovat tarpeekseen uskoutua ongelmistaan juuri minulle.

10 täysin turhaa faktaa minusta:

-pidän äänestä, joka tulee siitä, kun kananmunan kuoret litistetään kahden pannunalusen välissä ruttuun.

-En pidä koirista, mutta omistan kaksi kääpiösnautseria.

-Olen huono puhumaan omista asioistani muille, mutta silti halusin perustaa blogin...

-... sillä äidinkielen opettajani mielestä minulla on paljon sanottavaa. (ehkä liikaakin)

-Keksin itsestäni kevyesti neljä sivua huonoja puolia, mutta hyviä puolia keksin vain neljä.

-sairastan anemiaa

-minulla on pakkomielle homoista (ne ON hyviä tyyppejä!)

-en ole koskaan ajanut karvoja sääristäni (yäk)

-en tiedä, miksi sanoin tuon edellisen...

-ja pidän imuroimisesta.

Nyt sinä et ole yhtään viisaampi, mutta minä olen tuhlannut vartin elämästäni ja minulla on ollut koko ajan valtavan hauskaa :))