Nonii. Hahaa, mun pää on kasvanut kokoa ainakin puolella! Ai mitenkö? Nooo...  Elikkä. Veera oli tänään meillä. Se alko ihan viattomasti, pistettiin veeran hiukset muotovaahdolla pystyyn ja tolleen, kaikkee kivaa tyttötouhuu ilman mitään vaaleanpunaista-glitter-paljetti-yrttikylpy-mössönmöötä, mitä se perinteisesti on. (Meillä kyllä oli höyryävät kupilliset kaakaota kermavaahtoineen kaikkineen, ja sitten meinasikin tulla yrjö) Me vaan törkittiin kaikkia mössöjä Veeran päähän. Oke. Sitten me ruvettiin ideoimaan mullekkin jotain kivaa, jotenka otettiin esille pienenpieni barbinkampa. Sillä sitten, ja käsin takutettiin mun hiukset valtavaks leijonanharja puuhkaksi. Sitte me ruvettiin ettimään pääsiäistipuja ja muuta mukavaa, mun hiuksissa nimittäin pysyis nytten virtahepokin pystyssä, ja törkittiin niitä mun fleda täyteen. Lopputulos oli pörrö-peikko-leijona-look kera pääsiäistipujen, tyhjien teippirullien, muttereiden, höyhenien, pyykkipoikien ja muun mukavan, mitä kaapista sattui löytymään àla Veera & Riikka. Menen tällä kampauksella kouluun huomenna herättämään pahennusta luokkatovereissani. Hahaa. Ja pää näyttää puolta isommalta, pääni nimittäin on Pieni isolla P:llä. Muo on sanottu Paris Hiltonin ja Penelope Cruzin näköiseksi, ehkä minua nyt verrataan vaikkapa Harry Potterin Hagridiin?

Hiusasiasta ei enempää. Uusi jakso alkoi kankeasti ja tolleenkas. Ei mulla oikeestaan ole mitään sanottavaa, tulin vaan lätisemään yleisesti tyhmiä.

                                                          -Ombranne