Joo. Tein testin, jonka mukaan olen sukupuolineutraali.

"Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen ja melko vahvasti kumpaankaan sukupuoleen sitoutumaton - jopa sukupuolipakoilija
."

Huu. En ole edes yllättynyt. Olin liikuntatunnilla uudessa ryhmässä. Ohikulkevat pojat huusivat yhdelle toiselle tytölle ryhmästämme: Teillä on uusi jätkä joukkueessa!" Jälki-istunnossa: "Onks toi tyttö vai poika?" Haa.

Elämä voittaa, masennus on  poissa. Näyttää siltä, että minun pitää todella oppia jokaisesta angstijaksostani jotain. Angstaus nimittäin loppui viime torstaina siihen hetkeen, kun sain jälki-istuntoa myöhästymisistä ja tajusin, että en voikaan pakoilla sääntöjä. Aika tyhmää oikeastaan. Jälki-istunnossa oli taasen mukavaa, vaikka emme saaneetkaan piirtää, eikä minulla ole muistiinpanojakaan istunnosta. Paikalla oli vanhoja tuttuja, mutta ei sitä tyyppiä, joka luuli minua pojaksi. Aika pettymys oikeastaan. Koska Annina oli paikalla, pystyimme yhteistuumin kyselemään opettajalta koulujärjestelmästä. Yksin minusta ei ikinä olisi ollut siihen,sillä omat mielipitteni kun yleensä nojaavat kaikkien muiden mielipiteisiin. tyhmää sekin.  Onnistuin repimään sormeeni haavan ja valuin verta koko jälki-istunnon ajan ja vähän sen jälkeenkin, mutta veera armahti minua antoi minulle laastarin. Joo. Masennuksesta vielä sen verran, uskoakseni sen karkoitti lopullisesti se, kun Tia ja Annina tuli meille kylään. Likainen huumori ja pervoilu ja juoruilu parantaa. Sairas on yhteiskunta.

Juuh. Tänään olin Veeran kanssa nutakirppiksellä. Rahallinen tilaanteeni oli taas vähän niin ja näin, eli mitään kivaa ei tarttunut mukaan. Sitä paitsi siellä myytiin lähinnä vauvanvaatteita ja leluja. Kauhea hälinä kuitenkin.

                                                     -Ombra