voi luoja. Jokapuolella samaa. HS.fi:n  luonnetestin mukaan ole 50 % mies ja 50 % nainen. Mikä on? Pitäisikö minun kasvattaa pallit, kun kaikkialla tolkutetaan sukupuolista neutraliutta. Voi luoja. Taidan tarvita rauhoittavia. Taitai jotain. Iik

 

Helpotusta toi julkkiskone: Sen mukaan olen Merikukka Forsius. Hmh. Harkitsen itseni ampumista. (tein testin uudelleen. Olenkin Jari Sillanpää. Jee, olenkin aina halunnut olla julkihomo-iskelmälaulaja. Harkitsen sittenkin hirttäjäisiä.) (Petteri Summanen. En ole koskaan kuullutkaan. Kuinka monta kertaa tämä perkeleen testi pitää tehdä, että saan siedettävän tuloksen??)

 

38 % Todennäköisyydellä kuolen 81-vuotiaana perjantaina 2. elokuuta vuonna 2075  tällä hetkellä sekunteja kuolemaani on: 214566986

 

autotestin mukaan olen toyota, eikä minulla ole hajuakaan, onko se hyvä vai huono juttu. Oikea autonero kun olen.