aah. 15 minuutin ajan kaikki puhuu vaan musta, kattoo vaan muo, ihan ku ne olis lehmiä ja minä se kuuluisa uusi portti. Ihanaa. Mulla oli eilen hiukset pystyssä koulussa, niinku niissä kuvissa. Se oli ihanaa, kaikki tuijotti monttu auki.^^ Huomionkipeä nulikka. Aah. Minä niin nautin niistä kommenteista. "Millä kampaajalla sä käyt?" "Uuu mama!" "Toi on ihan varmana poika!" "fanitetaan noita hiuksia" ihihihihiii... Veera auttoi sen pystyttämisessä kilttinä ihmisenä ja tuhlasi kakkaista lakkaansa markka-ajalta. Käytiin koulun jälkeen itiksessäkin, ja tunsin itseni vähän ulkopuoliseksi H&Mmän ja Seppälän asiakaskunnasta. Kampaus sallii minulle androgyynisyyden (ja mitenköhän toikin sanahirviö kirjoitetaan) ja iättömyyden suojan, minusta ei erota ikää eikä sukupuolta, kun hiukset on pystyssä. Silloin voin väittää olevani mitä vaan, mistä nautin suuresti. Ehkä olen hiukan eksyksissä itseni kanssa, kukapa tämän ikäinen ei olisi? 

Itiksestä ostin kyniä, piirrustuslehtiön ja hiuslakkaa. Ja käytiin arnoldsissa... Ei taaskaan yhtään vaatteita..-___-

Aah. Tänään oli angstipäivä, myöhästyin puol tuntia koulusta ja jouduin jättämään joka-aamuisen kahvikupposen välistä, mikä vaikutti mielentilaani (ärtyistä) ja viitsimykseeni (olematon) merkittävästi. Mutta kotiin päästyäni mielentilani kohentui, todennäköisesti hiuslakanhaistelun myötäväikutuksesta sen verran, että jaksoin pervoilla Veeran lahjottaman pasi-kirahvin ja anninan kanssa... x)

Me emme ole viime aikoina kuulleet mitään epäedullista johdon nauttimasta arvonannosta. Eli viimeaikoina olemme käyttäytyneet sen verran hyvin, ettei opettajilla ole ollut aihetta napottamiseen. Paitsi eilen, mutta se oli aikas lievää.... Vanhempainvartit on kohta, ja mä olen siinä mielessä hiukan pulassa. Tialla ei kuitenkaan ollut hirveästi negatiivistä, ja Virtanen on niin kiltti ope, ettei se kuitenkaan lyttää. Hope so. Kokeet on sujuneet ihan ok. enkusta 8-

Yleinen mielentila yllättävän hyvä.        -Rio