Viime viikonloppuna oli hupaa. Mattimiittiläiset kokoontuivat ensimmäisen kerran helsingin kampissa. Paikalla oli runsas ihmisjoukko, joka käsitti Outin, Marttiinan, Vicen, Johanneksen, Veeran, Jennyn ja Shanen. Myös Saaran olisi pitänyt tulla paikalle, mutta hänen äitinsä sabotoi, ja koko miitti oli vähällä mennä muusiksi. Minä olin mukana vain veeran myötävaikutuksesta, ja olen järjettömän iloinen, että pääsin mukaan ^^ Kaikki tyypit oli aivan mahtavia, minulla on jo nyt ikävä heitä. <3 Minulla oli hiukset pystyssä. Tapaaminen meni niin, että ensin minä ja Veera mentiin Outia vastaan Kampin bussiasemalle, sitten me kolme, minä Veera ja Outi mentiin Jennyä vastaan rautatieasemalle, ja sitten minä, Outi Veera ja Jenny haettiin Shane Ärrältä ja sitten... Me kai häröiltiin nelistään vähän aikaa? tai jotain. Muistan, et eka tunti oli vähän vaisua. Jossain vaiheessa joukkomme täydentyi, kun Vicce ja Martina tulivat mukaan, Johannes liittyi joukkoon kolmen aikoihin. Tai jotenki silleen se meni. Häröiltiin koko porukalla. Kaikki muut miittiläiset oli ernuja, joten ekana katsastettiin Blippo, sun muut ernukaupat. Käytiin Tetuanissa ostamassa mulle ja Veeralle hiusväriä, mulle vihree ja Veeralle sininen. Ja käytiin seppälässä ostamassa hevonkyrpä-lakkaa. Mulla meni taas kaikki Rahat, ja Veeran piti avustaakki.Seppälän jälkeen istuiltiin Foorumin lattialla vaikka kuinka kauan turistit kuvas meitä, jo joku tuli pyllistelemäänki meijän piirin keskelle ja otattamaan kuvia. Oltiin me niin ihmeen näkösiä. (ei kyllä minusta, Veeral oli rastat, ja mulla se Leningrad cowboys-letti, muut oli ihan normeja.) jaja. Sitte me käytiin mäkissä syömässä. Mä ja veera ei oltais haluttu mäkkiin, mutta kaikki muut halus, jotenka... Pääsin taas kerjäämään  <3

Sunnuntai oli hikkepäivä. Heräsin klokkan 11 ja menin koneelle, tein hissan portfoliota koko päivän ja vein koirat ja ripustin pyykit ja luin bilsan kokeeseen... -__-

Ja tänää pussasin bilsanopea poskelle...

                                                           -Rio