ihiiii <3<3 Saatiin just joulukalenterit. Joulukatu on avattu. Tänään kun olin matkalla kotiin erään auton katolla matkasi joulukuusi kotiin vietäväksi. Ja tiettekö mitä: enää muutama kuukausi, niin vietetään blogin vuosipäivää!! Olen oikeiin hyvällää tuulellaaaa, kun tänään on perjantaaiii, koulu loppuuuuu ja huomenna avataan luukkuuuu. Tontut on oikkeinnn kivojaa. oon ihan täpinässä. Kymmenen päivää mun synttäreihinki... Ihii <3

Sitten toisaalta: stressi iskee! mitä ostaa lahjaksi ihmisille, joilla on säihkyvän persoonallisuuden lisäksi maata ja mammonaa, mitä hankkia ihmiselle, jolla on jo kaikkea, tulematta nöyryytetyksi. Kuka saa tänä vuonna palasaippuan, kun ei kiireessä mitään muuta keksinyt! Ja pitää järjestää juhlat! Keitä sinne kutsutaan, ketkä tulevat ja eivät tule keskenään toimeen, minne heivata vanhemmat juhlien ajaksi ja mitä tarjota vieraille. Ja kokeet! ennen lomaa on aina hirveästi kokeita!

Kaiken tämän stressin keskellä täytyy hengähtää ja "päästää joulu tulemaan" Niin kuin pikkulapsena, kun ei tarvinnu tehdä mitään, ja joulu tuntui kaikkein aidoimmalta. Tiedän, että tälläinen ajattelu kuulostaa hirvittävän naiivilta, ja sitä se onkin. Joulu antoi meille pienenäkin luvan uskoa ihmeisiin, kuten lentävään taikarekeen ja kyylätonttuihin.

Ja mä saan äipältä jonkun ylläripylläri-lahjan, ja oonh ihan täpinässä, että mikä se on... :3

Olin tänään Vevvellä lukemassa Tatu ja Patu- kirjoja. Symmppiksiiii niinQ.

ihihiii. Oon ihan höppätuulella <3

Ja uus pohja! Pinkki ja IHQ rakastantan sitäääh <3

 

                                                            -Rio