No jee. MÄ olin vevvel yötä ja vevve on tääl nytteki ja me varmaan lähetään kohta tialle.

Siel leffas oli kivaa ku me käytiin kattoon se mehiläisen tarina mis ne aiheutti luonnonkatastrofin ja siinä oli Rachelin ääni frendeistä mikä oli häiritsevää. Se oli kukkakauppias. Meillä oli oikein kivanlaista ja niin.

Sit eilen mä unohin avaimet sisään ja menin ulos ja jouduin olemaan ulkona ainaki tunnin, ennenku äiti päästi mut sisään. Mulla oli hirvee kylmä ja sit äiti heitti mut Veeralle autolla ja me syötiin suklaa fondueta ja pussinuudeleitä ja lidlin pakaste  kevätkääryleitä. Ensteks katottiin Village ja se oli aika tylsä, mut siinä oli hieno juoni, enkä mä oikeen jaksanu keskittyy siihen ja silleew. Sit oli se Pan's Labyrinth ja siihen mä keskityin ja melkein itkin ku se oli niin surullinen. Ja se oli kans aika ällö. Sit me katottiin se ihana Marie antoinette ja päätettiin olla neitejä ja se oli tosi ihanaa ja mekot on ihania mut kalliita :< Sit me taas sotkettiin vevven vaate ja porsliini kaappia ja neiteiltiin. Tänään Tia herätti ja me mentiin keskustaan sen ja sen kaverin kanssa ja soviteltiin hattuja ja hypisteltiin kaikkee ja ängettiin pieniin sovituskopperoihin missä tia melkein sokeutui.

Jaaaa.......... Sitte Mun silmä on jo melkein terve mut edelleen ällö mut mä oon jo tottunu siihen eikä siihen satu enää. Vevve tökkäs muo naamaan ja mun huuli tuli kipeeks.

Espritis oli nahkanen tuoli ja isot sovituskopit O_O

Nyt vevve soittaa tialle, että voiko niille jo mennä eiks nii?

-joo.

                            Heiheiiii ~ Rio