Möö. tänään on vappu. Turha edes kuvitella, että olen lähdössä mihinkään kaupungille. Ei ikinä. Menen mieluummin katolle nukkumaan tai lukemaan jotain kivaa. :3 Eilen oli vapunaatto, ja meidän omissa privaatti-vappubileissä oli ihan tarpeeksi vappua minulle. Saippuakuplaa ja serpentiiniä ja vesi-ilmapalloa ja paukkuserpentiiniä <3. :3 Oli kivaa. Koulun jälkeen tia ei sallinut minun kävellä kotiin, joten menin Husön tallille räpsimään hulluna. Tia meni Miltonalla, joka oli oikein mukava, kiltti pikkutamma.

Nuu. tänään pitäisi siivota. Koko perhe on kipeänä minua lukuunottamatta ja he kaikki valittavat kuin pikkuvauvat. Minä en valittanut noin paljoa, kun oksensin sisuskalujani pihalle kaksi päivää putkeen.
HITTO TÄÄLLÄ ON KUUMA ja minun tekee mieli lisää jäpskiä.

Tässä on ollut nytten kolmepäivää putkeen tosi onnellinen ja huoleton olo. Suomalaisena minun pitäisi tietysti pitää turpanin kiinni, sillä "se jolla onni on, onnen kätkeköön"  Se on sitä kevättä <3