Olin eilen vevvellä ompelemassa meidän halihaalarimme valmiiksi. Meidät voi bongata se päältä 25.5 sunnuntaina worl village-festareilla kaisaniemen puistosta lasten ja nuorten puutarhayhdistyksen kojun edessä hillumasta. Tulkaa antamaan hali kahdelle tyttöselle isossa, punaisessa ja sydämmellisessä lakanassa! (ja kolmannellekkin tyttöselle, jos unna tulee mukaan)

Vevvellä oli tosi kivaa. Ommeltii/g7hikkuvan pyjaman näköinen ja äärisöpö. Saa nähdä uskalletaanko me se päällä ihmisten ilmoille : D

 

aaagghggg kiire, pitää mennä olen emäjuntti, moikka :DDD

(edit: olin 3 tuntia myöhässä keskustasta, mutta ei se mitään. (vevve:kyllä se mitään mulotaki mkenio bussilipppu vanhaks ku odotin"!!!!!) Käveltiin hirmusti ja varpaat!!!!! Mutta oli oikein kiuvaa. Oli ihana paikka missä oli kivaa musiikkiaj ja mahtiautokiaj a jaq niin. Oon tosi onnelliunen <3
Sitte unna tuli meille ja vevve ja tiaki me yritetiin hakee, mut se ei avannu ja nyt se4 on täällä ja tyuhisee mun olkapäähän :3  Juu ja öö lähettiin taas autiotalon rantaan ja se oli kivaa vevve kahlas sukkahousuissa siel vedessä ja olin niin onnellinen, että silmät ja nenä vuosi. Hurmaavaa :DDD JA sitte me laulettiin siellä ja nytteki me lauletaan. Ja sitten täällä on toi8 tia joka hyalu7uy e4tyytä laitetaaswn musaa koevempaa mut unsdki tuelee mkuuroksdi ja kuuroutuu jas akikki surkastruu ja raiskauttuu jan kaiukkee jkfbdfkjsrjhwlöäöw ja sitte on tosi kivaa ja o0pn äklöä piparia joka on uunissa ja kivaa msusiikkia ja jos asusisimme kerrosdtalossa niin sit ol.,is meifät jo häänedtty montas kerertasa kju  haloutaan pitää kivaa ja hauskiaa ja haluun mussaaa kovalle ja lkaikkkki8n naapurit on todsssa PIHALKLKA JONONSSA M,BVJKDSNBAJKFLMVJDFLKS jas sori caps ja nbijtrhoi titititititit ja on kiovaa jua riikka kyhdynyttää tossa vuerees jaq aon se jännää ja onm jo myöhä ja kivaa ja kaikkee. jha ollaan pitämädddsä kivaa jha tulee hyvää musaa ja ulkona sataaa ja jeeee ja syöfääädän jkdhfjikuerhiugeouj4rw.... <33333 terveusiä rteuikollle kaikkikllle,:TIA   VEVVE SANOO:: Moi <3 On kivaa mutta vähän kylmä, pipari on iso eikä kukaan jaksa syödä sitä paitsi minä. On mokkapaloja ja karkkipusuja ja kaikkee ihanaa ja The Crashin musiikkia. Ja Jos me oltais kerrostalossa oltais jo saatpoliisit niskoille mut onneksi riikalla on iso snobi omakotitalo. :) Ja unna puhuu jääpaloista jotka  lentää. Ja mä en haluisi mennä nukkumaan mutta ERÄIDEN pitää mennä jo kaheltatoista jonnekki. :----( Ja kohta on Unnan vuoro mutta ei vielä. Ja pipari on ihan pehmeä. Ja maha tulee kipeeksi.  Ja noi yhet tanssii pöydällä ja silittää mua jollai mopilla päähän.     Ja dataan keittiön lattialla. Ja musta tuntuu että tää mielentila on jonkinlainen alkoholiton psykologinen kännitila. :----DDD

UNSPI KIRJOTTAA: MÄ EN OLE UNSPI.  olin santahamkinassa piilopirtissä kauden päättäjäisissä ja sieltä päädyin jotenkin kummasti riikalle yöksi kun niillä on kämppä tyhjillään. Vevven ja rirripsin kanssa löllyttiin aneemisina ameeboina ja katseltiin voicen killerkaraokea jka dissattiin kaikkia niitä biisejä. my humps my humps my humps. my lovely lady lumps, check it out. en revennyt. angstasin ja ajattelin liikaa ja olin muutenkin kaikin puolin ärsyttävä, mutta se meni ohi kun tia tuli. (juuri siksi tia on niin ihana.) pervousprosentti nousi viisinkertaiseksi ja nyt vevve hipelöi mun niskaa kylmät väreet hrrrrrrrrrrrrrrrrrr  
pelottavaa. riikkaja tiatäytti kondomin vedellä ja se oli ällö ja loimainen ja sinne mathui ainakin kaksi litraavettä (iso penis niin kuin tialla on). Minä ja vevve jaettiin lakut aika tasan puoliksi, älkää kysykö miten. JHa tia kommentoi väliin että ne lakut jaettiin senh muikaan kewnellä on isoin) ja niinhän ne kaikki sanoo joo.mä sain kylläenemmän kun vevve joten onko muklla sitten isompi kun sillä? logiikka kusee pahasti joo. Me haahuiltiuin ulkona ja rannassa ja mäolin onnellinen. Kuvittele, minä, valtakunnan virallinen angstiteini, kolmen friikin raiskaajaperverssin kanssa yöllä ulkona märät kujomakengät jalassa ja mä olen muka onnellinen? no lol joku onni. me tehtiin iso pipari ja yhyyangst lakut jotka hankin porvoonsuhteillani on loppu nyhynyhy muta nyt muistin että mä toin pösseleille tarroja joissa on söpöjä elukoita. Ne hankin santahaminansuhteillani ja ne on tosi söpöjä vaikkakon valistavaisia rokotejuttuja.


MUTTA! olen vallan tyytyväinen elämääni tällä hetkellä ja tia ja riikka ja vevve on kaikki ihania vaikka mä sanoisinkin jotain muuta niin silloin mä valehtelen.


MOI MOIIIII 8)