Oon mennyt aivan sekaiiisiin. ihii. Ja olen tainnut polttaa ihoni auringossa.

juu, oltiin World villagessa. MOLEMPINA päivinä. Oon tosi cooli nyte.

DAY 1.
Oli vevven kanssa ja en oikeestaan ees ollu mitenkään myöhässä, koska ilmoitin ihan reilusti, että mun pitää käydä kenkäostoksilla julman Tyranni-isäni kanssa. Pääyin sitten ostamaan kokoa liian pienet kengät, jotka ovat muuten samanlaiset kuin vanhatkin, mutta niissä ei ole reikiä eikä tunnearvoa. Sieltä menin sitte maailmakyläilemän vevven kanssa ja syötiin hyvää ruokaa ja keräiltiin pinssejä ja esitteitä . Ja tavattiin annina, joka oli iloisella tuulella. :D Nii, ja impattiin heliumiakin, josta on tulossa mulle ja vevvelle vakava pakkomielle. (saldo. 6 pinssiä 1 kangaskassi, nippu esitteitä) villagesta mentiin aleksanterinkadulle istumaan ja tekemään psykologista koetta. Laitettiin kaksi POIMI MINUT! läpyskää kadulle ja istuttiin odottamaan ja syömään hunajaa. Ongelma oli ilmeinen, meitä tuijottettiin, läpysköjä ei.Yksi turistisetä otti kuvan, kun minulla oli sormi toista niveltä myöten suussa ja naamalla "nami hunaja on hyvää mutta tahmeaa"-ilme. Istuttiin 1½ tuntia, mutta läpysköjä ei poimittu. :< Sitte mentiin ostamaan jääteetä ja tultiin takas istumaan. Oli kivaa. Sitte kai mentiin kotiin

DAY 2.
Menin äipän kyydillä edeltä villageen ja avittelin äippää kunnes Unspi ja Vevve tuli ja mentiin kiertelemään ja vevve osti intialaista ruokaa, mikä oli ihan hyvää ja sillei. Metsästettiin lisää pinssejä, mut ei saatu ku pari yhyyhy. Metsästettiin hunajaa reilukauppa teltasta ja mentiin taas aleksanterinkadulle. Pistin kerjuulätsän siihen eteeni kadulle ja ristin kädet, silmät kiinni, tätä kerjäläistouhua, ja sain euron! Olin ihan fiilareissa ja olisin voinut halia sitä turistia ♥ Sitte unna ja vevve tuli jostain ja me lähettiin ostamaan vanukasta ja jääteetä. Sitte mentiin ruttopuistoon istumaan halilakanan päälle ja kesäilemään ja saamaan auringonpistos, ja oli tosi kivaa :3 Mä en syöny kokopäivänä yhtään mitään, joten päivän kulutus oli +-0, kiitos ihanan turistin, joka on nyt euroa köyhempi :D