Mainos: Kannattaa juoda nordqvistin lady green-teetä. Namin makuista. Sitäpaitsi, minä olen ihan hulluna siihen : D

Istun ja kirjotan hassun hajuisissa housuissa, jotka ostin vevven kanssa Uffista. nappi mahtuu juuri ja juuri kiinni, enkä varmaan kehtaa käyttää tiukkoja toppeja näiden kanssa, etten tursuile. Hyvä ostos silti.

Oltiin siis vevven kanssa Uffin tasarahapäivillä. Tänään oli 2€ kaikki, lauantaina euron. Euron päiville en kyllä enää mene, siellä on ihan järkyttävä hulabaloo. Tänään oli siis mukava päivä. Vaikka aamulla herätessäni ajattelen kyllä etten varmana jaksa olla kaupungilla kovin kauaa ja koitan päästä äkkiä kotiin, niin silti kaupungilla oli taas aivan ihanaa. Pyörittiin Bulevardilla ja siellä päin, ja minä päätin muuttavani sinne, ruttopuiston naapuriin asumaan. Käytiin muutamassa ihanassa sisustuskaupassa, ja konditoriassa, joka oli Glorious. Glorious siksi, ettei se ollut "mahtava" moottoripyöräily on mahtavaa, eikä myöskään "upea" sillä mekot on upeita. Se oli Glorious ja haluan sinne töihin. Sitäpaitsi sieltä saa hyviä kroissantteja. JA ehkä ihanin oikeasti ihanin kauppa, missä olen ollut, jos tukholman vanhan kaupungin krääsäkauppoja ei lasketa, oli sellainen pikkuruinen antiikkilelukauppa <3<3 Se oli niin kaunis, ihana, juuri sellainen, missä kuvittelin pienenä asuvani. Ostin sieltä sellaisen pienen yrmeän tinasotilaan onnea tuomaan. Kumpa olisin voinust ostella sieltä enemmänkin <3 Olin kovin onnellinen pikkuruisesta tinasotilaastani. Koitan löytää ketjun, jolla saisin sen kiinnitettyä kaulaani <3 Nimesin sen Herman Pikkariseksi sen selässä olleiden nimikirjainten mukaan: HP.