Hui Hui. Olin tänään käymässä kirjastossa ja postissa hakemassa pakettia.(Lippu ankkarokkiin paulalle) Heti kun olin laittamassi pyörääni lukkoon siinä ostarin kulmalla, tuli sellainen iso ja pelottava mies puhumaan minulle englanniksi. Se kehui mun pyörää ja pyysi kahville ja muo pelotti ihan hirveesti! O_O Sanoin sille, et oon liian nuori ja se meinas ruveta inttämään, että  ei se mitään mutta mä sopotin sitte paniikissani jotain ja luikahdin postiin enkä uskaltanu tulla pois ennen ku näin, et se meni sinne kahvilaansa! Huihuihui, Se oli pelottavaa...: < Seuraavalla kerralla, ku meen Laajasalon ostarille, pukeudun rekkalesbo-haalareihin,  maihareihin ja mainoslippalakkiin, niin ei varmana tuu kukaan juttelemaan perkele. Millon musta on pedarimagneetti tullu, viittittekö joku kertoa mulle? angst.

Tylsä jatkuu ja jatkuu muuten... Kirjastossa nolotti hirveesti, ku en pystyny lainaamaan mitään, koska mulla oli rästissä jotain maksuja... Sitte katoin kukkaroon ja laskin et mulla on kaks euroa, mut ei mulla sitte ollukkaa ku vähän rahaa, jotka annoin sille sedälle, mut lopuks sain kuitenki osan laskusta pois ja lainattua ne kirjat, joita halusin. Kauheeta sähläämistä ku se mieski oli ihan onneton hintelä ponneton aneeminen rääpäle...(minä paraskin puhumaan aneemisesta ja hintelästä ja ponnettomasta...)