jeejee me ollaan teinidatistelemassa täällä jossain härökirjastossa ja täällä on kivaa ja unnan mökki on ihana ihkutetaan sitä <33 me ei olla oikeen tehty vielä mitään paitsi leikattu kaikilta hiukset pois ja pelattu sulkapalloa. Ja laima on rikkonut paljon esineistöä. Ja en ole iskenyt ketään, vaikka kuka väittäisi.

Ja joo, ei mulla mitään lismjglkkepsa-. n okei ehkä jotain tää on raas kivaa ja seka vaa ja tää on hirveen matkan päässwä tää kirjasto ja mun pitäis olla hilja! no voin olla joo, mutta toi on hassu toi mummo tai no ei siis ei unna vaan toi tossa toi mikä kirjaatonhoitajh TÄSKT. sE ON JIRTENKIN klurppa no ei ku on olemassa jo kurppaa mutta se on vaan jotenki kiva :) Ja kohta me m ennään kauppaa ostaan ubnnalle kondomeja kun sen omat aina puhwee ni pitää ostaa välilklä jotain muuta kuin porkkaa, ja voihan nniitä aina kokeilla kun se riikkakin joo öhm ei mitään ren kerro. koska riikka on todsa mun vieressä ja joo en oo pedofiiili, mut joo. Ja sitten meillä oli kiva bussimatka ja siyt riikka sai bussista varmaan kuusi miest'ä jpoihin lukeutui vanha kurppa no ei joku ruumis kmuljettaja. Ja riikka kävu niiden kaikkien kanssa vessassa, hmmm, mitäköhän lie tekivät, mutta riikka hy,myili aina härösti vessareissun jälkeen. Ja joooooooo. me mennään kohta uomaan ja iunnan äiti sanoi että me voidaan runkuttaa niiden venbettä tai siis sen pohjaa siihen hiekkaan ja voidaanhan mekin..... Ja sit joo ei mitään. Nää yhet aina nauraa jostakin syystä en tajua mikä niirtä nyt naurattaa, joo, no ai nyt pitää lähtee vahtimaan lku riikka iskee kohta topn kirjastotädinkin, ni påitää  mennä ostamaan kondomeja, moikn :)t:tia P:S toi unnan kirhjotus ei ole sitten totrta kun se on vaan tiekkö sellanen peitetarina kun unnaon nyt kiihottuneessA TILASA. Ja sit viellä tosta tuli juuri ovesta sisään tollanen oerheenisä poikansa ka ssa ja riikka iski siiheb heti. Ja tässä setaas nähdään kojhta riikka om tossa maassa haarat levällääån  ja luo9olza valuen su7usta. Mutta ei ehkä se kelpuuttaa myös iivosen kun paltaan kouluun ja voisi ottaa vaikka oineksi välipalaksi pertun ja vaikka keijoisen.

miks mulle jää aina tää osa missä selitetään mitä kukin on OIKEESTI tehnyt ja että ei, meillä ei ole täällä panobileet vaikka tian jutuista vois niin päätellä. riikallakin on ollut varmaan 10 hoitoa viimisimmän kahden tunnin aikan (tia:-Eiku sata vähintään!). eli joo on kivaa kun ne tuli tänne pervoilemaan ja shilai. kohta me mennään kauppaan (ei ostamaan kondomeja, ei älä huuda sitä tia) vaan muffinssi- ja pitsatarvikkeita illaksi. Ja sitten me katsotaan Porco Rosso joka on ihana leffa koska siinä on paljon vanhoja puulentokoneita. seaplane, en tiedä mikä se on suomeksi. riikka sanoo että vesitaso. mä olen kirjottanut ja ajatellut liina pitkään enkuksi, en osaa enää suomea. äskenkin meinasin puhua tialle saksaa. dammit.
Mä yritin soittaa harmonikkaa muttei siitä oikein tullut mitään kun riikka ja tia oli siinä vieressä. ei ne häirinnyt (paitsi tia) mutta mä en ole oikein tottunut soittamaan muiden kuin musaluokkaihmisten edessä, enkä osaisi varmaan harjoitella niidenkään läsnäollessa. Tia sai kokeilla mun soitinta ja herätti sulosointuisella soitollaan varmaan puolet kirkkomaan kuolleista, toivottavasti isoäidinkin jonka ex-mökissä me nukutaan.

huomenna me mennään hukkumaan järvelle. (riikka lukee Chattaa turvallisesti -julisteesta: älä suostu, jos joku vieras vaatii tapaamista. jos kuitenkin haluat tavata jonkun, ota äiti tai muu aikuinen mukaan. salee.)
lisävarusteina soutuvene ja onni. Ihanaa.

Intellektuelli, älupää, opn henkilö, joka käyttää turhan paljon sanoja kertoakseen jotain sellaista, mitä hän ei tiedä. Minä ja riikka ilmoittaudutaan.

tia sanoi mulle tänään etä se rakastaa mua (koska lähdin hakemaan sille juustohöylää) enkä mä edes revennyt. rasti seinään. t: unna-

 

TIA AGAIN

ihaan että mäsaan vuoron (kuyn olen tässä yrittänytrepiä tötätä näppäimistöä kihottuneelta unnalta.) ja (joka tälläkin hetkellä ******* kirjaston tuolia) Joo no öhmm.... ei siitä enempää, kohta mennään tekemään ruokaa ja sitten uimaan ja sitten raatomökkiin. Ja käveltiin juuri ton hautausmaan ojhitse jossa oli paljon raatoja kisissä, eiku niiden alla varmaan kin O____O on se kumma kun me suomalaiset haudataan ne raadot kivien alle. Sinne piiloon. Ja sit joskus löytyy aarteita, no ei se oli sitä haudanrysötöä jota tämä yhdyskunrtamme ei salli. Joten välttäkää sitä lapset!!!!!  SE ON KÄSKY! ja nyt me lähetään ku riikka ei pysy enään housuissaan tau siis riikalla ei pysy enään housuissa kun tossa kyyläöä toi kirjastotäti. joten moiks :) voikaa hyvin <3333

 

mä en tiedä onko tia nekrofiili vai onko sillä jakautunut koirapersoonallisuus kun se haluaa kaivaa vainajain luut esiin ja kaluta niitä. ja nyt se takuulla repii jotain pervoa kaluta-verbistä.

moi moii ja MusselPussel~