Voi apuva. Pääsin sitten Tettiin ensimmäiseen vaihtoehtooni eli taivaaseen. Olen ihan täpinässä ja maanantaina pitäisi mennä sinne tapaamaan jotain kivaa täteliiniä ja hui pelottavaa. Se soitti mulle ja mä en tajunnu, et se vois olla työpuhelu, niin vastasin että: "ööö haloo" Sitte tajusin että sehän voi olla jotain tärkeetä, ni koitin sitte paikata jotain että riikka tässä moi. Mutta silti. Että se asia on ainakin kunnossa ja hoidettu nyt ja saan paperit täytettynä sopivasti juuri OPOlle tiistaiksi ja oon nii cooli että. Mäpäs oonki TETissä taivaassa :'DD En tiedä, mitä mun pitäis tehdä siellä, varmaan etsiä puhelinnumeroita ja kuvia ja sellaista... tai keittää kahvia. Vähän tympeetä, jos se onkin sellaista heittopussina olemista, että joutuu hakemaan kuvausryhmille sapuskat tai jotain, mutta en kyllä usko, että on. Sekä Tia, että Veera pääsivät talleille töihin. Onhan se erilaista kun toimistoapulaisena, mutta mainostoimisto on kuitenkin lähempänä toiveammmattiani kuin hevostalli, ainakin toistaiseksi.

Tänään oli taas ratsastunti, esteitä, Aaralla <3. Se oli ihana nallukka ja mulla meni ihan mukavasti (tai ainakin paremmin kuin viime tunnilla :D) Aara koitti oikoa  suoraan esteelle, joten se oli välillä sellaista vääntöä... Mutta mukavasti siitä selvittiin <3 Ensn tunnilla taas esteitä hiphii.

Ehanaa, ekat kokeet alkaa olla ohi. Ens viikolla on vielä jotain, mutta sitten saadaan olla pari viikkoa ihan rauhassa. Ja maanantainahan minulla loppuu aikaisemmin kuin normaalisti... Kummasti lauantaisin on aina viikon kaunein päivä <3

mitäs vielä. Olin torstai-perjantain veeralla. Tehtiin kultaisesta käärepaperista mekko, jossa tuli kuuma ja kuvattiin, kuten tavallista. Tällä kertaa ei tullu niin ihmeellisiä kuvia, mutta eipä revenny mekkokaan. Se oli paljon joustavampi, ku sanomalehtinen esiasteensa. Perjantaina olin tialla, leivottiin piiraska ja pelattiin hullua ninja-peliä :D