Unohdin tänään bussilipun kotiin, ja huomasin sen vasta kasikympissä, koska iskä heitti mut herttoniemeen.. Jouduin sitten kävelemään kotiin, mikä ei kylläkään ollut ihan kamalaa, koska aurinko paistoi ja oli tosi iloista, linnut laulo ja haisi keväältä <3 Alkumatkasta olin oikein onnellinen. Mutta väsyin kamalan nopeasti ja laukku painoi hirveästi ja kotiin tultuani söin liikaa :< ja nyt väsyttää ja ajatus ei kulje ja olen syönyt liian vähän minisuneja.

Koulussa oli ihan mukavaa, vaikka tietäähän sen ettei mystiset ylipirteystilat koskaan kestä viikkoa kauempaa.. Saatiin äikänaineet ja olin viimein päässyt pois ysipuolen lokerostani, paperissa komeili kymppi miikka. Ja oli yhteiskuntaopin koe, meni kai ihan hyvin ja luojan kiitos ensiviikko on lomaa <3 Menen maalle ratsastamaan ja haistelemaan peltoa ja kuuntelemaan hiljaisuutta ja mummin nalkutusta. Ah autuutta. Katsotaan nyt jos jaksan järkätä itseni sieltä kesken viikkoa pois, kokemus tosin sanoo jo nyt, etten jaksa ruveta sähläämään busseilla, jollei tule jotain elämäntärkeätä.

Ainii! Eilen olin hamsterinäyttelyssä Veeran, pikkusiskoni ja hänen kaverinsa ja äidin kanssa. Pikkusisko oli mukana lähinnä siksi, että Lasten lemmikkiluokan osallistumismaksu oli vain 2€.. Hamsterille paljastui aikamoiseksi näyttelyhaiksi ja on nyt tuore parasnuori-bis1-Lastenlemmikkiluokan voittajahamsteri. Nauran suuresti.

Rupesin muuten lukemaan uudestaan Jumalat juhlivat öisin, vaikka aina nalkutan Vevvelle kun se lukee sitä uudestaan ja uudestaan. Tekepyhää vähäisen ehkä, mutta joo se on paaljon parempi kuin muistin ja jotenkin tunnen ehkä ymmärtäväni sitä paremmin tästä nykyisestä näkökulmastani kun siitä mikä minulla ennen oli. Ehkä olen vain isompi ja viisaampi, kuka tietää.

Otan lesoja ruusukeposetus-kuvia hamsterista sitten kun se herää. Heh.