hmh. Luulen, että on aika huolestua itsestäni- vanha kunnon sukuvikamme alkaa nimittäin nostaa päätään. Minä menin alakertaan. Tyhjensin astianpesukoneen ja lastasin sen uudestaan täyteen saman tien. Minä tyhjensin kaikki keittiökaapit, järjestelin, putsasin ja laitoin takaisin paikoilleen niin, että kaikki turhakin mahtui. Jokainen joka tuntee minua yhtään kysyy nyt: "mikä hätänä?" Äitini on tietysti haltioissaan, ja minustakin on mukavaa olla pirteä koko ajan. Totuushan on, että raivohullunlailla siivoaminen on yksi tyypillisimmistä sukumme reakstioista eriasteisiin ahdistuksiin. Minun ahdistukseni oli vain lievä, tein selvää vain tiskivuoresta ja alakaappien sekasorrosta. Jos olisin ollut todella tuskissani, olisin siivonnut varmaan koko alakerran..

No nyt on onneksi loma. Se selittää sitä, että olen varttia yli kymmenen koneellani dataamassa (minisunejen myötävaikutuksia on yliaktiivisuus kaikkina aikoina, joina en nuku) Haluaisin vain tavata ihmisiä ennen kuin lähden sikafarmarilaan, mutta tuskin on onnistumassa. Höh.

Tänään oli halipäivä, ja voin ylpeänä ilmoittaa olevani yksi kolmesta (tai neljästä, en ole varma) joilla oli halisydämmessään Iivosen nimi. Olen melkein ylpeä selvittyäni ehjin nahoin, vaikka armas fysiikanopettajamme uhkasi (lupasi?) tappaa ensimmäisen häntä halaavan. Hä-hää. Koulun jälkeen menin äidin, isän & Paulan kanssa itikseen. Ostettiin viimein se punainen hiusväri, ja kalenteri edellisen hukkuneen tilalle. Ja uusi huulirasva, edellinen on talven aikana loppunut.

Oli oikein mukava päivä, nyt luen varmaan vielä hetken, jos jaksan. Ja sitten nukkumaan <3