Tänään sai ilmaista Ben & Jerry's jäätelöä kampista <3. Olin siellä viimevuonnakin, muistan että silloin oli lämpmämpää, ja vähemmän ihmisiä jonottamassa, mutta minulla enemmän porukkaa mukana. Menen sinne tästä lähtien joka vuosi ihan varmana! Tällä kertaa saatiin jonottaa puolitoista tuntia. Olisi kulunut kaksi tuntia, jos me ei veeran kanssa olisi sniikattu itseämme puolen tunnin matkan päähän jonon hänniltä Outin ja Johanneksen luo :D

1240338319_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tossa se jono on meijän edessä, aurinko paistaa laa laa ja me ollaan tässä vaiheessa jonotettu n. 10 minuuttia. Outi ja Johannes oli jonottanu jo puol tuntia :D

1240338359_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Jono meijän takana, ku oltiin jonottettu jo tunti. Melkeen sisällä jo! Varjossa oli kylmä, mutta enää puoli tuntia ihmisiä meijän ja jäätelön välissä! 

Jotkut läskinakit ku Unna ja Tia meni mieluummin urheilemaan ja sivistymään, kuin syömään jäätelöä, joten vaan minä ja Veera oltiin menossa, mutta tiedettiin kyllä että Outi ja Johannes oli menossa kanssa silleen selkeesti selitettynä. Om nom. Veera ja Johannes lypsi kumilehmää ja miu olin Guru ja tiesin kaikki kolme jäätelömakua mitä jonossa sai maistaa, ni saatiin sellaset ekstrapallo-kortit ja sain kaikki maut mitä halusin, Cookie Dough, mitä syön aina  mikä on aina hyvää ja minkä nimen kirjotin varmasti väärin, ja sitte se joku kalajuttu(Phis Food se kai oli), missä oli hymyileviä kalakavereita joukossa ja suklaata ja vaarhokarkkia ja naminam rakastuin.1240338393_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 Sitte me syötiin niitä siinä Kampin portailla omnom ja multa lähti hammas sellaseen Cookie ough-taikinapalleroon. :D Syljin verta sukkahousuilleni ja vähän joka paikkaan, mutta Outi oli sankari ja haki mulle Spice Icestä paperia mihin käärin sen hampaan ja muutenki. Olin ovela ja tajusin, ettei ne oo kiinnittäny näitä maitohampaita mun rautoihin, ja laskin siitä sitte kivasti että mulla on vielä kaks maitohammasta jäljellä :-DD 

Koulussa me vevven kanssa oltiin luavia ja tehtiin kaikkea mitä ei olis pitänyt tehä Kuviksen tunnilla. Oli kivaa-vaa.

                             1240338487_img-d41d8cd98f00b204e9800998ePurkki ja mustetta.