tää niinku haluis tän ja sit tää olis ihku<3

1242582017_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kyseessä on marimekon kevät-kesä 2009 mallistosta Alia-mekko. Rakastuin heti kun näin sen, ja kyllä mulle noi kengätkin kelpaisi. Onneks pääsin kesätöihin, seuraavan kerran kun lähden kamppiin menen kuolastelemaan tuota. (se sopis mun korkokenkien kanssa! ;__;)

Olin tänään yksin Valtterissa. Kellekään ei ikinä tuntunut sopivan lähteä mun kanssa ja mun piti soittaa unnalle mutta en sitten tajunnu lauantaina soittaa ja sunnuntaina pelkäsin että olisin herättänyt sen, niin menin sitten yksin. Olin siellä jopa niinkin aikaisin kun puoli yhdeltätoista, vaikkakin haukoitellen, kun viime ilta/yö meni euroviisuja katsellessa. (voittajasta en tykännyt ollenkaan, kannustin viroa, suomi kehtasi hävitä koko kisan!) Alku meni vähän tahmeasti, en löytänyt mitään ja plaa. Itseasiassa kirppistä oli melkein kiva kiertää yksin - pystyi kunnolla keskittymään rekkien sisältöön ilman edessä viipottavaa Veeraa ja takana lantustavaa Unnaa. Ulkoa kuolinpesäkirppikseltä löysin paljonkin kaikkea kivaa - shortsit jotka näytti ihan niiltä joita olin aiemmin kuolannut JCssä (n.30€) maksoivat vain 4€, ja ne oli tismalleen mun kokoisetkin. Sitten sain Star Wars - pimeän uhka-videon ihan ilmaisiksi, se oli uutena maksanut anttilasta 104 markkaa :D ja ostin Unelmien sielunmessu-DVDn kolmella eurolla kun muistaakseni joku oli joskus hehkuttanut sitä minulle.(katsoin sen, enkä tykännyt ollenkaan. Alku oli vain tylsä ja loppu ahdistava. :/ Se oli ihan mukavasti kuvattu ja visuaalisesti kiva, en vain yhtään tykännyt juonesta joka oli ennalta-arvattava ja aika ilmeinen) Sisältä ostin kukkatennarit, jotka on tosi ihQ ja melkein jopa oikeaa kokoa, taisivat olla vain koon liian isot ja tosi kivat muutenkin. ne oli kai kolme euroa tai jotain sinne päin.

Mnuu, lähdin jossain puoli yhden aikoihin. Se on toinen aurinkoinen pyöri yksinäisissä kirpparikierroksissa, voi pyöriä ympäriinsä niin kauan kuin vaan jaksaa. Mulla ei ollut sen jälkeen kiire mihinkään, joten lähdin kävelemään siihen suuntaan, missä oletin sörnäisten metriksen olevan (menen ja tulen valtterista aina bussilla, joten en ollut ihan varma miten metrolle mennään :DD) Pyörin ympäriinsä n.40 minuuttia kunnes sain yhtäkkisen neronleimauksen ja löysin oikean reitin. Jej. Siinä torilla oli aluillaan sambakarnevaali. Mikä ylevä transujen unelmaperinne!

nuuuu. Loppupäivän olen oikeasti ollut ihan unessa. Nyt menen alakertaan syömään pannukakkua, sitten nukkumaaan <3