Nyt soi: Björk - Debut (on siis albumin nimi, kyllästyin kirjaamaan biisien nimiä kun kuitenkin luettelisin siihen koko levyn :P)

Sain nyt sitten sen tunnin lisää työaikaa. Kummasti tein silti vartin ylitöitä, vaikka työpäivään mahtui normaalien töiden lisäksi vain WCn siivoaminen. Jotenkin kummasti saan ajan kulumaan aina niin, että teen loppujen lopuksi puoli tuntia ylitöitä ilman korvausta joka päivä, tulen aina vartin etuajassa ja lopetan vartin myöhässä. Varmaan jos kukaan ei olisi sanomassa "Riikka nyt kotiin" olisin siellä joka päivä iltaan asti peläten, etten ole tehnyt kaikkea mitä minun pitäisi. Epäonnistumisen pelko - se minua vaivaa.

Tänään töiden jälkeen menin hammaslääkäriasemalle ilmoittamaan, etten pääse huomenna klo 12.00, mutta viisi vaille neljä siellä ei ollut ketään muita kuin minä ja epämääräiset vanhusten äänet tyhjien käytävien päässä. Menin sitten kirjastoon ja juutuin sinne tunniksi selaamaan levyhyllyjä ja lukemaan Image-lehteä. Tilaisin imagen heti kotiini jos vain olisi rahaa, mutta kun ei ole, luen sen aina kirjastossa tai JCssä :D Levyhyllystä tarttui mukaan Björkin Debut-albumi, jota nytkin kuuntelen, ja Tom Waitsin Franks Wild Years. Nämä ilahduttavat mp3-soitintani tässä lähiaikoina, kunhan saan jotenkin synkronoitua wilburin siihen...

Olin myös laajasalon ostarin itsepalvelukirppiksellä. Siellä oli paljon ihanan mauttomia eläinpatsaita, jotka olisin raahannut mukaani jos minulla olisi oma koti. Toivottavasti se kirppis pysyy pystyssä, sillä jokapaikasta ei nykyään löydä kirkkaanpinkkejä polvenkorkuisia flamingo-patsaita vaikka kovasti sellaisen tahtoisin. Siellä oli mukava harmaa villapaita vain 2€ ja olisin senkin tahtonut, mutta mulla ei ole yhtään rahaa viimeviikonlopun Sealife-reissun jälkeen :< Ja satiininauhoja 50 snt /kappale! nekin olisin halunnu. Sitten kun minulle ilmaantuu rahaa menen hamstraamaan nauhoja, nauhoja nauhojaaa. No, sainpahan pelastusarmeijan kirpparin ilmaiskorista ongittuani itselleni todennäköisesti hyvin turhan kahvikupposen. Täytän sen liiduilla tai jollain pikkusälällä.

Vappu melkein hävisi mutta sitten se löytyi! Olin koko päivän huolesta sekaisin ;__;