Äiti palasi Dupaista mukanaan suitsukkeentuoksuisia tuliaisia. Purkamattomat matkalaukut eteisessä ovat saaneet minut hellittämättömän matkakuumeen valtaan. Antakaa minulle matkalippu ihan mihin tahansa maailman kolkkaan, olen valmis lähtöön. Vaikkapa Sisiliaan, Espanjaan, Kreikkaan, Lontooseen, Wieniin, Moskovaan...(joo-o siinä on kivasti maita ja kaupunkeja sekaisin. Minkäs sille mahtaa että joissain kohteissa kiinnostaa joku tietty kaupunki ja joissain koko maa yleensä) Minun matkusteluni ovat surullisesti laskettavissa yhden käden sormilla. Se kotirauha ja yliluonnollisen siisti keittiökin on ihmisten joukkokotiinpaluun myötä all gone, minulla on alkava nuha ja ihan liian tylsää.

Kaksi päivää koeviikkoa jäljellä, huomenna historian koe ja sen jälkeen mantsaa josta tuskin selviän hengissä. En ole jaksanut huolehtia ensijakson kirjahankinnoista tai muustakaan, en minä edes tiedä mitä oppiaineita minulla on. Varmaan elokuvakurssi, joka tosin tuntuu jo etukäteen aika huonolta idealta...