Voiko suklaansyönti aiheuttaa humaltumista? Sen on tutkittu aiheuttavan ainakin mielihyvän tunnetta, ja sanonta 'suklaa on seksin korvike' kuulee käytettävän usein. Itselläni se ainakin tuntuu aiheuttavan tuhoisaa huolettomuutta. Eilen illalla, syötyäni 250 g suklaata aiheutin muutamille vanhoille kavereilleni sydänkohtauksen ottamalla heihin yhteyttä tekstiviestillä. Lähetin heille tekstiviestillä tämän blogin osoitteen. Jos kukaan heistä pomppi tänne odommalla jotain suurta ja ihmeellistä, joudun tuottamaan pettymyksen: täällä minä vaan ihmettelen kaikkea ja puhun sontaa, koska kaverini eivät aina jaksa sonnan puhumisharrastustani.

Mulla oli taas jotain sanottavaa, jonka ehdin jo unohtamaan.

Niin, eli jos täällä on tyyppejä, jotka vaan tirkistelevät minun elämääni kommentoimatta, niin kommentoikaa. Se saa mummeli-ombran hyvälle tuulelle. Ihan kuin välittäisitte.

Jaa jaa. Niin. Veera oli tänään meillä. Me vaan makoiltiin mun sängyllä ja ripusteltiin kaikkea mahdollista roikkumaan mun verhotangosta. Nyt sieltä roikkuu mm. viltti, pehmoleluja, pikkuhousut, tossut, hattuja ja muuta mukavaa. Boheemia? ainakin yrittää olla.

Hahaa. Herkuttelen ajatuksella, jos tulisin kouluun kaljuna. Tyypit pyörtyisivät. (ihastuksesta, tottakai) kaikkea mukavaa. Minellä ei oikeastaan ole mitään sanottavaa. Muttha.

                    TAHTOO LYHYET HIUKSET!!!

kiitos, nyt tuntuu paljon paremmalta.

                                                          -Ombranne.

.