Duu. Niin tota eilen oli miitti ja oli kivaa vaikka Saara ei tullutkaan, vaikka sen piti! Ja mulla oli koko päivän apaattinen ja epäsosiaalinen olo ja väsytti, mutta oli kivaa siitä huolimatta. Ja miitin jälkeen menin äidin, Siljan ja Paulan kanssa leffaan. Oli tarkoituksena mennä kattomaan Once, mutta se myytiin meidän edstä täyteen, joten me mentiinkin sitten Kinopalatsiin katsomaan ms.Pettigrewiä. Me tultiin viimehetkellä ja mut lähetettiin vielä hakemaan ruoatkin. Kun tulin perille, niin ovi oli jo lukossa, mutta sen vieressä oleva ovi oli auki ni mä menin sinne. Siellä pyöri Love Guru ja mä pelmahdin sinne ihanasti leffan puolivälissä kaikkien 7-11 vuotiaiden poikien keskelle, sanoin, että voi vittu ja menin. Sellanen kiltti mies sitten avas mulle oikeen oven ja kaikkia ärsytti, kun tulin myöhässä. Multa meni vaan alkutekstit ohi, eli ei niin vakavaa.

Tänään on kaikenlaista tekemistä. Mun pitää kuulemma tänään lähettää kaikki hassut konfiskutsut ja siinä kestää ainaki tunti ja sitte aattelin tänää tehä helminauhoja pihlajanmarjoista ja ruusunkiulukoista ennen ku rastaat syö ne kaikki ja siihen saa kulumaan ihan mukavasti luppoaikaa <3  Olis kivaa osata piirtääki jotain, ni ehkä yritän sitäki, vaikka A3:set on loppu! ;__; 

Vanhemmat joi eilen banaankaljaa ja se haisi ihan niiltä suklaabanaaneilta, mitä saa Lidlistä. :D Ne koitti juottaa sitä mullekki mut ei tehny mieli. Oli kuulemma hyvää.

Mä saan ehkä Jamesin ihan ikiomaksi kun isä hankkii uuden kotikoneen (sen mukaan James on  vanha rämä) eikä mun sitte tarviikkaan hankkia läppäriä rippirahoilla, ni voin ostaa vaatteita ja ja korvakoruja ja kaikkee kivaa Nettitikku pitää hankkia oma, mut se ei oo ku parikymmentä euroa :3

Siinä sitä olikin  kaikkea turhaa infoa olkaa hyvät : D