Minullapas onkin ihan ikioma blogiterrorisoija. "Jippii"

Tässä on jotain kuvia viime lauantai-sunnuntailta kun meillä oli "hurjat bileet" ja meno oli "villiä" niinku.

 

Muffinitaikina josta tulikin tiikerikakku. Oli ihan hyvää mutta niin epäilyttävän näköistä ettei edes meidän perhe syönyt sitä :-O

myyrän kieli ja hampaat ja nenä, sekä myyryskäinen. Vevve on myyrä ja tiia myyryskäinen ja minä olen vaimo. Yhdessä olemme juurikasvusociety! Epää kun kaikilla muilla on  myyränimet :<

minä ja valkosipuli. Olin onnellisen tietämätön siitä että tulin kuvaan mukaan.

tilanteita joissa pelkään kamerani puolesta: Tia keikkuu keittiötikkailla vevve sylissään ja räpsii sarjalaukaisulla kuvia.

hei, palvomme äidin kirkasvalolamppua josta saa valoterapiaa ja joka toimii kuin parhain studiolamppu. Joten: jos valaistus on aliarvoinen tai jos kaamosmasennus iskee, käyttäkäänne kirkasvalolamppua! 

yyyh tänään ailkoi arjen ankea uurastus ja mulla on joku omituinen enkun kurssi tuolla joka ei näy muualla ku lukujärjestyksessä ja multa meni sen takia päivä, jona olisin menny vasta puol kahteen ;__;