Äbybyyy, huono päivä, taas kerran. Isän pyörä varastettiin koulun pihalta, ja ketäpä muutakaan siitä voi syyttää kuin minua itseäni. Kyllähän mä sen tiedän, ettei missään voi luottaa kanssaihmisiin sen vartaa, että ne älyäisi jättää lukitsemattoman pyörän koulunpihalla rauhaan. Olen melko varma, että joku oppilaista varasti sen. Eikai nyt herranjumala sentään kukaan tule keskellä kirkasta päivää katsomaan, olisiko joku idiootti jättänyt pyöränsä lukitsematta. Vakuutus ei sitä kai korvaa, sillä pyörä ei ollut lukossa. Itse joudun omista rippirahoistani varmaan ostamaan uuden  pyörän, enkä siitä voi syyttää muita  kuin  itseäni.
En tiedä, miten pääsen  huomenna kouluun vai menenkö ollenkaan, olen tulossa  kipeäksi ja toivon, että huomenna olisi kuumetta. Väsyttää ja angstittaa ja jalkoihin sattuu ja paleltaa. Kaikki on huonosti angst eikä kukaan koulussa halunnut antaa mulle särkylääkettä ;__;