Mums ^^ Olin eilen Outin Ja vevven kanssa Kampissa. Oli ihan mukavaa vaikka välillä satoikin, enkä tajunnut ottaa tarpeeksi rahaa mukaan Tian synttärilahjaa varten.

Minua väsyttää jatkuvasti, mikä aika varmasti johtuu siitä, ettei minun ole PAKKO lähteä minnekkään. Se, joka minut yleensä pitää liikkeellä, on joku ylempi auktoriteetti, kuten koulu. Nyt ei luojan kiitos ole pakko mennä minnekkään, joten ei oikein tule lähdettyä mihinkään. Kaiken lisäksi minulla on nuha, jolla voin perustella minkä tahansa kotona nujuamisen. No tänään olen menossa lahjaostoksille, mutta ensin pitää pummia äidiltä tai isältä rahat. ´Kumpikaan ei ole kotona, mutta enköhän minä jotain keksi.

Huomenna alkaa vanhempienkin loma, sitten ne voivat pakottaa minua lähtemään kaikkialle. Ne itse ovat innoissaan kun pääsevät pihahommiin ja lappiin ilman meitä :D.

Yhy en pääse miittiin. :''(