AAg tänään oli hyvä ja huono päivä. Huono siksi, että koko ajan ärsytti enkä oikein sietänyt ihmisiä, söin liikaa koulussa ja kotona ja tunsin itseni huonoksi ihmiseksi. Ja unohdin jo miksi oli hyvä päivä :D Ei voi sanoa, että hirveästi angstittaisi tai mitään, ei vaan ole mitään mieltä.

Mmmm niin niitä kuvia... olen hukannut taas muistitikkuni :< Kertokaa minulle, minkäsortin lahjakkuudella sellainen 2cm x 4cm pitäisi saada pysymään tallessa!

Ja sitten päätin osallistua kirjoituskilpailuun! Aira siitä minulle mainitsi, heti kun kuulin aiheen, olin että ei kiitos, mutta bussissa sain sitten idean miettiessäni miten kirjoittaisin niin typerästä aiheesta. 10 parasta saa 500 € ja jokainen osallistuja saa pyyhkeen :´D Voin myydä sen pyyhkeen niin hyödyn siitä kilpailusta edes jotenkin... Kirjoitin jo kyseisen aineen, luojan kiitos sinne kelpasi muukin kuin esseen. Aihe on yrittäminen (siis sellaiset taloudelliset yritykset) ja olen siitä täysin tietämätön, joten  jutussa on varmasti kammottavia asiavirheitä, mutta epäonnistumisessa olen aika hyvä, joten kirjoitin sen perustumaan emämunaukseen. Jeejee.

Kuviksen syventäväkin oli tänään. Jotenkin pitkästä aikaa pysyy kynä kevyesti kädessä ja saan helposti valmista aikaan ja viihdyn töiden parissa. Se kirjoitus syntyi ihanan vaivattomasti ja kaikki on hyvin siinä suhteessa.