^^

Dyy. Vevve oli meillä yötä. Eileen hän tuli koulustah meille. Meille siksi, että minulla oli taas elukat vietävänäni. Meillä oli kivaa! Ensteks me syötiin kaikki meidän leivät ja tehtiin smoothie´-jutskaa. Si mentiin ylös ja meikattiin toisemme silmät kiinni. :3 oltiin kauniita. Ja ainii, koko ajan otettiin kuvia. Taas tapansa mukaisesti minun vaatteeni hyppäsivät ulos vaatekaapista naamani päälle ja  sain kaikkein karmeimmat vaatteeni päälle. Havaitsin (no vevve havaitsi), että yhdistelmänä ne kaikki vaatteet eivät olleetkaan niin hirveitä ja niin. Tia tuli hakemaan hiusväripurkkiansa jossain vaiheessa, ja me lähdimme koirien kanssa hänen mukaansa. (minulla yhä ylläni yökkärihousut, ja paitaviritelmä, Tialla huomioliivi) Sain istua lehtikärryissä kyytiläisenä ja kaikkee ~ oli tosi kivaa <3 Kun lehdet oli viety, me käytiin poikkilaakson koulun pihalla, kunnes minä rutisin, kunnes Tia luovutti ja me lähdettiin kotiin. :3 Tia käännytettiin heti ovelta, Vevve päästettiin sisään juomaan teetä ja lämmittelemään. Laitettiin peti valmiiksi ja tutimaan jo (!) noin kello 23. well well.

Äiti herätti meidät áamulla. -___- Olin vihainen.

Vevven mentyä käväisin suihkussa ja lähdin Puotilaan Paulaa vastaan. Sillä ei ollut bussirahaa, joten hän ei voinut tulla kätevästi herttoniemeen, kuinka tyhmää se voikaan olla! Jotenka menin sinne, maksoin Paulan bussilipun ja lähdin Kamppeilemaan hänen kanssaan. Tämä siksi, että olin niin hänelle luvannut joululahjaksi. iskä oli Sponssannut meitä 50 €, jotenka saimme ostettua kivoja vaattehia. Minulle Indiskan sateenkaaritoppi ja (tunnustan!) seppälän keltainen paita. Paulalle Indiskan tähtipaita ja Seppälän raidallinen huppari. Käytiin Arnoldsissa ja syötiin Bageli, tuplasuklaamuffinsi, lakritsi-orginal donitsi, paulalle pepsi ja minulle kahvi. Tsuppatsuu. Oli nannaa <3<3

Kierroksen päätteeksi kampin viidenteen istumaan, sieltä metroon, paula takaisin mummille ja minä kotiin. Hertsikassa tapasin vevven, joka oli menossa Unnalle, Sinne minutkin kutsuttiin mutta empä tiedä, menisinköö. Kello on niin paljon, etten kuitenkaan jaksaisi lähteä pois ja jäisin Unnan nurkkiin nukuksimaan. Olen ihan rätti.

Huomennakin haluan lähteä jonnekkin, kuka lähtee mukaan?

                                                 -Rio