Luulen, että nyt voisi olla hyvä aika kunnostautua... Kiva tauko välissä taas, mutta ei ei se mitään. Talvi on tullut ja joluunkaan ei onneksi ole enää niin pitkä matka. Rakastan sitää, kun tulee joulu. Minun jouluuni kuuluu se kaikki kaupallinen hömppä kuten joululaulut, joulikuusi, joululahjat ja joulukuvastot... Paljon ruokaa, onnellisia ihmisiä, yms. Keskityn niin paljon joulun odottamiseen jo lokakuusta, että jouluna olen sitten että, tässäkö tämä nyt oli? Jouluna on niin haikea olo kun tavallaan ajattelee, että nykyiset joulut on tosi vaisuja verrattuna siihen, mitä se oli lapsena.

Koulussa on edelleen tylsää. Viimeaikoina olen koittanut kunnostautua ja käyttäytyä paremmin. Ihan hyvä niin, jos todella haluan torkkeliin. Ja todennäköisesti saan kesätöitä ensi kesäksi lammaspaimenena!!!! Olen siitä ihan täpinöissäni ja odotan kesää ihan hippahiihippahii. Ihi <3. Mutta se on EHKÄ.

jjaaaah... Kaikki on kipenä. Paitsi minä. Ihan epäreilua.

Ainiin, ja lunta. Ja kylmä. Hyihyi.

Kohta on taas terveystarkastukset, enkä minä halua mennä sinne! Ne aina ahdistelee muo ja sitten tulee joku lääkäri kyselemään että syökös se riikka tarpeeksi ja harrastatkos sinä riikka liikuntaa ja onkos sinulla mukava elämä. Sitten ne lähettää mut ravintoterapeutille joka sanoo, että syö itsesi läskikisi. Minulla on hyvä syy inhota terveystarkastuksia ja terveystietoa. Mikään, mikä alkaa sanalla terveys ei voi olla mukavaa. Terveyskeskus on kammottava paikka. yhy-yhy

                                  -Rio