TET-juttuja tässä vain. Olen nyt soittanut kolmeen paikkaan ja lähettänyt kaksi sähköpostia. Tänään kävin Marimekon tehtaanmyymälässä kysymässä, mutta vastaava henkilö oli just lähtenyt. Sain sähköpostiosoitteen, johon kirjoitin oikein nätisti kaikkea iloista. Nyt vaan pidetään peukkuja pystyssä :3 TET-paikasta siellä olisi hyötyä myös myöhemmin, koska sitten minulla voisi olla paremmat mahikset päästä vaikkapa joulusesonki apulaiseks ja kaikkee <3 Ens viikkoon mennessä pitäis olla paikka varmistettuna, vähän ehkä huolestuttaa. Ajattelin vielä ottaa yhteyttä sanomamagazineen, saa nähdä miten käy.

Koulu on pyllykkä. On paljon kaikkia kokeita, nyt ollaan saatu matikan ja fyssan kokeet takaisin, tuli 7+ ja 8, eli ei mennyt ihan surkeasti. Kirjoitettiin aineetkin aiheesta suomalaisuus, mutta Airan tuntien me saamme ne varmaan takaisin päästötodistuksen yhteydessä :3

Syksy on kivaa aikaa <3. On ihanan värikästä ja sellaista mukavan viileää. Jotenkin on virkeämpi ja jaksaa enemmän. Inhoan, kun tulee marraskuu, yh. Nyt pitäsi vaan hankkia joku ihana iso villapaita ja huppari ja huivi. Lapasia en tarvitse, kun Unna neuloi mulle viime vuonna joululahjaksin ne ihanat <3 Vaikka ei edes tuntenut muo sillon vielä kovin hyvin! (Hui kohta on Unnukan synttärit eikä mulla oo rahaa. Pummaan äipältä :D)

Möms mulla on tylsää ja mun tekee mieli mennä Islantiin kuumaanlähteeseen juomaan kaakaota. Yhyy kun meressä ei voi enää  uida.