Miiiiiii olen iloinen :3

Juu olin vevvellä tänään tekemässä hälle korvakoruja cermit-massasta, tai miten se kirjoitetaankaan. Sitten vevve meni ostamaan hamsturin. aaww iiww.

Ja eilen oli kanssa kiva päivä. mun piti mennä Unspin kanssa kaupungille. Sitte menin sinne ja siell oli Vevvekin ja meidän kai piti mennä leffaan vapaalipuilla jotka Unna oli kai pöllinyt jostain. No ei vaineskaan, se oli saanu ne palkaks jostai soittokeikasta tai jotain. no sitte ne liput hukkui eikä me voitukaan mennä, joten me löllyskeltiin Blibbon eteen istumaan ja äkkiä Outikin pomppi siihen. Mentiin Sokokselle vaihtamaan  jonkun Riitan tai jonku kenkiä ja kokoajan oli hirveän kuuma. Ja käytiin siinä ginatricotissa rautatientoria vastapäätä ja sieltä löydettiin tiemme johki isoon tyhjään tilaan missä oli niin vähän ihmisiä kun vaan voi olla keskellä Helsinkiä. Myöhemmin lähdettiin arnoldsiin ostamaan donitseja, koska mun ja Outin teki mieli, ja siitä H&M:n eteen paheksumaan sieltä virtaavia teinilissuja unohtaen, että mekin normaalisti ollaan H&Mn vakioasiakkaita :D

NII! Ja ku olin matkalla kaupungille, ni metrossa oli sellasia iloisia veikkosia soittamassa kitaraa ja jotai rööriä. ne oli ihuja <3

Olen yhä varsin iloinen vaikka tropicanamehu loppu ;__;