Tavallinen, tylsä koulupäivä torkkelissa. Istun koulupukuisten vampyyrien ja WC-paperimuumioiden keskellä starwars-kloonipotta päässäni ja katselen videolta, kuinka koulumme oppilaat hakkaavat toisiltaan luita katki. Halloween, tuo jalo juhlaperinne oli taas kerran torkkelissa. Sain jotain kuvamateriaaliakin tosin aika kökköä kun piti törmäillä sen kypärän kanssa ympäriinsä. Ja olen yhä katkera siitä, etten saanut käyttää valomiekkaa. :< Voima olisi heittänyt kuuman kiven niskaan jos klooni olisi pidellyt valomiekkaa.

Minä & Vevve joka oli Darth Vader.

Oiijjj olin niin superinnoissani kun pääsin kuvaamaan tämän... Kouluun oli tullut joku feikki-Vader jolla oli feikkivalomiekka ja silti se päihitti vevven miekkaottelussa ;__; Ehkä se oli se viitta tai joku... kuvat on kyllä kökköjä. Koitin vaan ottaa sarjalaukaisulla että edes muutama onnistuisi..

hmh. Ja lauantain olin vevvellä yötä. Katsottiin Star Warseja ja syötiin - liikaa.. Aamulla pelattiin wii-fittiä vaihtelevalla mielenkiinnolla.

Ja sitten olen tosi innoisani vielä yhdestä muustakin jutusta mutta enpä kerrokaan vielä, kun joudun itsekin vielä hetken odottamaan....