Haaaa me mennää tänään korkeesaareen ja siel on varmaan emoemuja ja vompattei ja mursui ja marsui ja kaikkia <3

Eilen oli päivä, jolloin en juonut mitään missä ei olisi ollut kofeiinia. (jäämurskaa ei lasketa, koska sitä syödään, ei juoda!) Olin ollut sitä edellisenä päivänä vevvellä yötä, tia oli kanssa ja me katottiin manaajat ja ne oli hupaisia. Me katottiin kanssa brittivaha-animaatiota nimeltänsä Rex the Runt ja se oli loistava ja söpö ja haluun sen tunnarin kännykkääni soittoääneksi. Ennen elokuvien katsomista taannuttiin lapsiksi ja työnneltiin toisiamme lastenrattailla ympäriinsä ja leikittiin tarhan pihalla.

Muttaa! Näin sinä yönä tosi outoa unta! Olin unessa tian rippijuhlissa siinä vanhainkodissa missä se oli ollu töissä sellasessa mummoringissä. Tia ei ollu viel tullu, ja kuuntelin ku pappi mun takana (en nähny naamaa ku olin selkä siihen päin) puhu siitä, miten ylpeitä ne on siellä kirkossa ku ne oli saanut veeran käännytettyä uskoon. Nauroin kun se oli niin hassua. Sitten nukahdin sinne vanhainkotiin kovalle penkille ja nojasin johonkin tuntemattomaan mieheen joka istui mun vieressä. Heräsin siihen, kun se mies piti mun naamaa käsiensä välissä ja se mies oli Jared Leto, joka oli tosi ruskettunut! Se sano että mun pitäis herätä. Mä heräsinkin, veeralla mutta se Jared Leto oli kanssa siellä kutistuneena kääpiöksi. Me ihmeteltiin veeran ja tian kanssa kun oltiin nukuttu viiteen asti illalla, eikä veera ja tia voinut nähdä sitä kääpiö-letoa. Sitten mä heitin sen alas parvekkeelta että me voitaisiin pelata korttia ja syödä keksejä.

 Sitten se uni loppu, heräsin veeralla, tia oli jo lähteny kotiin ja me mentiin aamupalan jälkeen veeran kanssa shoppailemaan. Tuhlasin enemmän kuin ikinä elämäni aikana kerralla jos tietokoneen ostamista ei lasketa, 130 € paloi. Ostin carlingsista alennetun ihanan mekon, sellaisen perushupparin H&Mstä ja ihanan jätti-ison ja jättivärikkään HUMÖR-merkkisen neuleen Warehousesta. Sitten hiusväriä tarjoustalosta ja ruokaa eerikin tippurista pippurista. Omnom miten leikkaan hiukset haluan niistä taas eroon :D

Plop.