Joo. Tämä torstai on melko harvinaislaatuinen, sillä tavallisesti Annina on torstaisin meillä, eikä minulla ole aikaa yhtään mihinkään muuhun. Ihan epäreilua.

Huomenna olisi koulu-uinti. Ei todellakaan huvittaisi mennä, sillä uimahallit ovat ällöttäviä, eikä minua muutenkaan huvita näytellä kylkiluitani yleisesti. Sitäpaitsi, minä en omista uimapukua, eikä minulla yksinkertaisesti ole varaa 2 euron uikkarinvuokramaksuun. Uimahallit ovat todella ällöttäviä, kun kaikki ihmiset uiskentelevat siellä. Pikkukakarat pissii uimaveteen ja kaikenmaailman ihmiskehon eritteet liukenevat yhteiseen uimaveteen. Sukeltaessa virtsaa valuu korviin, nenään ja silmiin. Ja kehon eritteet vaihtuvat: muut uiskentelevat sinun räässäsi, virtsassasi, korvavaikussasi ja ties missä. Tiesitkö, että uituasi ½ tuntia uimahallissa, olet saanut litran muiden ihmisten pissaa kehoosi. Ällöttävää! Jostain syystä koen meriveden puhtaanpana, vaikka tiedän, että sinne vasta kaikki pissiikin. Ja kalansontaa, hyihyi. Ja ties mitä. Silti kaikki sonta käsitykseni mukaan jakautuu paljon suuremmalle alueelle. Niin. Vastustkaamme kaikki koulu-uinteja! Nöyryyttäviä kauhukokemuksia löytyy varmasti jokaiselta. Miksi uimataito muka on välttämätön? Jos ei osaa uida, ei mene lähellekkään vettä. Hyvin yksinkertaista.

Olin tänään Veeralla, ei siitä enenpää.

Kokeet ovat ohi! Kokeideni keskiarvo oli jotain kasinluokkaa ja jee jee hauskaa :) Huomenna on vika päivä tätä jaksoa. Silleen.

                                                         -Ombranne :)