Ooooh kuka on hienoin koodaaja nörtti ja upein hankalan sivupohjakoodin selättäjä!? Minä olen, ihan hakuammunnalla siitä pinkistä jutusta poistin kuvan ylhäältä ja nostin kaikki laatikot sinne ylös ja vitsi olin hieno ja ei se sitten ollutkaan niin vaikeaa :D Nyt innostuin: haluaisin vielä saada siirrettyä osan vasemmalla olevista laatikoista oikealle, kun noi linkit näyttää nyt niin yksinäisiltä tuolla jaja kun vielä saisi reunusten värit vaihdettua... Mutta nyt se saa kelvata toistaiseksi.

Hmh. Olin tänään vevven kanssa kaupunnilla kunnes sen piti lähteä hakemaan ikiomaa hiirulaistansa jostain korvesta. Löysin kivat talvikengät, mutta sponssaaja puuttui, pitää varmaan iskä raahata sinne jokupäivä maksumieheksi.

Ihana loma <33

Ei mulla oikeestaan mitään jännää ollut, tänäiltana voisin varmaan vielä hiipparoida tuonne venesatamaan kameran ja jalustan kanssa niinkuin on pitänyt tehdä jo jonkun aikaa. Tajusin, että olisi pitänyt niitä lyhtypylväitä kuvata viereisen tarhankin pihalla, missä on yksin tuulessa lerpattelevia keinuja ja kaikkea.. Muttakun suomenruotsalaiset hemmotellut naapurinpenskat majailee siellä joka ilta niin en ehkä viitsi mennä sinne kykkimään. Ehkä yöllä sitten.