Minulla on nyt oikein mukava olo koska: onnistuin syyllistämään äidin eilisellä räyhäämisellä niin, että se teki aamiaiseksi lettuja :3 Toisekseen, sain oikein kivan pikku kesätyöpaikan Yleltä, ja se leikkaa kesäloman yksinangstaamisaikaa kuukauden. Oikein, oikein hyvä ja siitä saa rahaakin! Jajaja mitäs muuta. Kahvitärinä vaikuttaa kehossa vielä ainakin puoli tuntia ja äidin Panadol 1000 rentouttaa ajatuksenjuoksua.

Äääh. Mä olen miettinyt tätä blogia. Mulla ei oikeesti ole mitään mielenkiintoa käydä tätä päivittämässä. Mun elämä on seisonut jo vuoden (haisee jo hieman tunkkaiselta tämä pysähtyneisyys) enkä mä voi uskoa että lukion ensimmäinen lukuvuosi on jo lähes ohi, ja ihan tosi, selvisin siitä tutustumatta yhteenkään ihmisolioon-säälittävää. Ei sillä että olisin kauheasti yrittänytkään. Viimeperjantaina tosin kuulin hassun kaiun jostain miljoonan vuoden takaa: Outi soitti ja kyseli miten menee. Tuli toiveikas olo, vaikka kuulostin varmaa ihan liian epäluuloiselta ja kiukkuiselta eikä se halua soittaa mulle enää ikinä :D

Nii siitä blogista. En mä osaa kuvitella lopettavani koko roskan kirjottamista kun olen sentään pitänyt tätä jo niin pitkään ja tuntuisi väärältä lopettaa. Toisaalta muo kyllä häiritsee ihan suunnattomasti kaikki se roska mitä tuolta löytyy (taivaan tähden, älkää. menkö. katsomaan.) Sanotaan, että vedän tän vaikka nyt tauolle. Ei sellaselle, etsin-sisältöä-elämääni-ja-palaan-sitten-uusin-tuulin tauolle, vaan sellaiselle että tää on täällä jos muo vaikka sattuis huvittaa kirjoittaa taas mutta ei kannata jäädä stalkkaamaan, koska tuskin huvittaa. olen ihan liian ylpeä tätä poistaaksenikaan..