Justiinsa palasin tian synttäreiltä, oli kivaa vaikka populaa olikin  vähän :< Söin itseni paksuksi ja sitten Pinja rökitti meidät kaikki Singstarissa. Ja Twisterissä. Ja vesisodassa. Ja kreisissä pleikka-ninjapelissä. Mutta ei se mitään :D Vesisodan jäljiltä olin niin märkä, että palasin kotiin, kävin suihkussa ja vaihdoin vaatteet :3

Ja nyt olen kotona ja minua nukuttaa. Huomenna akit tulee mummi meitä vahtimaan, kun vanhemmat lähtevät lappiin. Hyvä, pääsen mainostamaan konfirmaatiota :>

Yksi juttu muuten, mitä olen tässä pohtinut. Haittaako se, että kaikki blogimerkintäni ovat pinnallisia eivätkä oikeastaan kerro mitä minä ajattelen asioista? Kertaan vaan päivän tapahtumia ja mömmötän jotain tosi kummallista. EI siinä mössöttämisessä mitään, se on ihan kivaa, mutta haluaisin oikeastaan vaan sanoa, että minä osaisin kyllä olla mieltä asioista ja väitellä kannoistani ja olla JÄRKEVÄ ja vähemmän teini. Mutta , tässä se tulee, minulla on suuri heikkous. EN osaa esittää mielipiteitäni näin, ilman että on joku kyseenalaistamassa ja olemassa eri mieltä. Ollakseni eri mieltä tarvitsen jonkun toisen ihmisen, jonka virheisiin takertua. Tajuaako kukaan? Eli tiivistettynä: kirjoitukseni ovat naivia paskaa, sillä kukaan ei ole koko ajan selkäni takana rääkymässä: 'miksi noin kirjoitat, ihan tyhmää, ei se noin mene' (ja hyvä niin, sillä se tyyppi saisi nopeasti kengästä päähän) Koitan tässä vain perustella sitä, miksi kirjoituksissani esiintyy usein sellaisia lauseita, kun "thihii, tänään oli kiva päivä." vaikka oikeasti ehkä osaisin kirjoittaa aikuisemmin. Ja toinen syy on tietty se, että jos laittaisin mielipiteitäni hirveästi näihin kirjoituksiin, tulisin samalla vetäneeksi mukaan ihmisiä, joita en halua loukata, mutta joiden kanssa olen eri mieltä.

Tämä tästä aiheesta. Toinen juttu on se, että miksi minulta puuttuu täysin kyky luoda edes yhtä ainutta sivua sarjakuvaa, vaikka kuinka haluaisin!!! Se on niin väärin. En nyt valita siitä, että hahmoni olisivat jotenkin rumia ja puhuisivat tökerösti, koska se on tosiasia, jota en voi korjata, mutta valitan, koska en osaa piirtää ihmisiä ruutuihin!! O.o 8-vuotias pikkusiskoni osaa, minä en. Vähänkö tunnen itseni tyhmäksi ja taidottomaksi.

Huomaatteko, koitan pidentää kirjoituksia tunkemalla jokaväliin sontaa puhumatta lainkaan olennaisesta?

Ja muuten!! sellainen pikkujuttu tähän väliin että 2000 kävijän raja on mennyt huomaamatta ohi jo! Todelliset käynnit ovat tietty jotain 50 luokkaa, sillä tuosta määrästä valtaosa on omiani, mutta silti! Party!