eheheeee joku ei ole jaksanut datata kolmeen päivään :3
Vaikka onhan mulla nyt työkonekkii ja kaikkee, mutt se on joku kökkelö mäkki eikä vuodatus tykkää safarista :(
Toka päivä oli tähänastisista kiireisin. Juoksin vähän kaikkien asioilla. Ei ollut mitään ylitsepääsemättömän vaikeaa. Kolmas päivä eli eilen kävi joku lukiolaisryhmä katsomassa niitä tiloja ja muutenki tutustumassa. Ja tänään oli aika kuollutta. Töitä on tarpeeksi ja minulla on ollut tosi kivaa. Tuntuu jotenkin hirven aikuiselta ja vastuulliselta mennä "töihin" ja olla siellä ihan jeejee. Ihan varmana haluan tonne joskus aikuisena töihin, kun puitteet on niin mahtavat ja työkin hauskaa. Ja ne saa syödä shusia palavereissaan. ja kaikkee.

tänään olin töiden jälkeen Veeran kanssa kaupunkilla ja söin ihan hirbveästi  vaikka mulla ei edes ollu oikeesti mikän nälkä. Oli ihan kivaa ja olin välillä ihan hykseerinen ja nauroin jollekki ihan turhille jutuille, mut ei se mitään.

Kyl munki tet sillee on aika uuvuttavaa ollu, et vaikka ne työtehtävät ei oo mitään maailman vaikeimpia ni se on iha erilailla ku koulussa. Tavallaan se on se, että mä haluun oikeesti tehdä ne jutut hyvin ja panostaa kunnolla, koska mä haluan, että ne tyypit pitää musta ja haluaa, että mä teen niitten työt. :D
Ja se on NIIN kivaa ku ne sanoo, et 'tää on tosi hyvä, Kiitos' <3

Tetin jälkeen tulee ikävä <3