Pyy. Joulu oli tositosi ihana. Oltiin rauhassa ja syötiin paljon ja avattiin lahjoja ja oltiin yhdessä EIKÄ KUKAAN RIIDELLYT!

En saanut paljoa lahjoja, koska pyysin, ettei minulle ostettaisi hirveää läjää. Lempilahjojani oli ehdottomasti Unnan antamat lapaset, alpakka-villapaita ja mp3, jonka kanssa olen pulassa. Osaisin ladata musiikkia siihen, mutten osaa ladata musiikkia Limewirestä koneelle. Joku saa luvan tulla avustamaan minua, tai paiskaan koko roskan seinään.  Ja me saatiin uudet kuulokkeet <3  Nyt voin taas kuunnella Xiuta koneelta ilman, että kukaan valittaa, en ole kuunnellutkaan sitä ikuisuuteen ja olen onnellinen. Muttah. Olen nyt saanut ensimmäisen kappaleen koneelle. Vau. Eikä sen mukana tullut virusta ja kaikki on kunnossa eikä konekaan ole sekoamassa. Olen iloinen.

Ongelma on siinä, että se hakee kaikki mahdolliset tiedostot. Minun tapauksessani näitä tulee hieman yli 20 ja yli puolessa on joku virus. Enkä minä tajua teknologiasta mitään. Tarvitsen kipeästi jonkun avustusta. Nyy.

Lähdemme torstaina Mummolaan, palaamme kaiketi sunnuntaina. Mukavaa päästä maalle :3

                          -Rio