Bahaa. Nyt on viimeaikoina ilmeisesti jopa tapahtunut kaikenlaista, mutta Vuodatus on hitaillut enkä ole jaksanut tulla kirjoittamaan. (selityksen makua, ne?)
Tulin äskön vevveltä, olin siellä yötä <3 Oltiin eilen taas kaupungilla kun ei muutakaan keksitty, vevve osti kaikenlaisia vaatteita ja minä hankin vain kyniä koulun-yh- alkua varten. Leivottiin lettuja, jotka eivät maistuneet eivätkä tuntuneet letuilta. Niistä tuli enemmän lettujen makuisia, kun lorautimme sekaan kokista ja piimää : D Oli ihan hyvää, ja kaikki tuli kuitenkin syötyä, jotenka kukaan ei voi valittaa.
 Kuristan seuraavan, joka sanoo, että koulu alkaa kohta... Pyllyvä.
Ja olin tiistaina Unnan kanssa kaupungilla. Oli kivaa, löydettiin ihanat kengät, jotka ostettiin puoliksi. Minä tosin maksan oman puoliskoni vasta kun saan rahaa... Olen ihan veloissa, 10 € Unnalle ja 5€ Veeralle sen pultsarihatusta. Unnan kanssa käytiin vielä Fannyssa & Alexandderissa, missä oli risti jonka haluaisin rippilahjaristiksi, ja istuttiin kadulla jonkun elektroniikkaliikkeen edessä katsomassa autoja. Katsottiin se lähinnä siksi, että voitaisiin sanoa tehneemme sen... : D
Ja muuten ! Me ei lähdetäkään Intiaan ensivuodeksi! Ilmeisesti siinä kävi niin, ettei kukaan sitten halunnutkaan rahoittaa neljää perhettä sinne, joten ne lähettivätkin vain yhden, joka ei ollut minun isäni.  Nyt kaikki jatkuu samanlaisena, menen ensin ysille ja sitten normaalisti lukioon enkä tulekkaan joksikin mahtavaksi maailmankansalaiseksi. Harmittaa ja toisaalta on helpottunut. Vähän pettynyt olo, kun kaikki jatkuukin nyt normaalisti.

Ei siinä sitten ollutkaan niin paljoa kertomista! Oho. No kuitenki. Huomenna on miitti ja kaikkee kivaa <3