Nyy. Tänään oli se pelätty koulun joulukirkko ja sitä rataa plaa plaa. Olemme tänään tänne kokoontuneet yhdessä kuuntelemaan herran sanaa ja palvokaamme jeesusta joka rakastaa kaikkia ja kristinusko on anaalista. Täysikasvuisena perustan oman uskonnon, missä kaikki saa uskoa siihen, mihin haluaa. jej.

Sain juuri pullopostia hävinneeltä kummisedältäni.  Hän kirjoittaa : näkymätön ja kuulumaton kummisetäsi toivottaa sinulle riikka hyvää ja lämpöistä joulua sekä ihanaa uutta vuotta 2008 ! lisäksi pullossa oli 50€! en ole eläissäni ollut näin rikas, minulla on nyt 75 euroa. O.O rich bitch :3 minulla olisi nyt varaa siihen mekkoon, jota kuolasin Cyberissä. Se on musta ja siinä on kirsikoita. polvipituinen, muistaakseni avoselkäinen ja törkeän ihana <3 just sellanen, joka pyörähtäessä menee ballerinaisesti ja mä niin haluan sen mekon ja se vois olla mun rippimekkonakin ja äiti sano et se harkitsee, mut se haluu nähä sen ennen ku ostan sen ja se maksaa vaan jotain kolmekymppii ja mun sydän särkyy jos ne kaikki mekot on myyty. tuskin on. <3333 oon onneni kukkuloilla jos saan sen... käyttäisin sitä kesälläki koko ajan ja antaisin mun hiusten kasvaa, ni se sopis niiden kaa paremmin ja niin.

   Eikö rahalla muka saa  (hetkellistä) onnea?

joulutulee jeejeejeejee <3<3 ^^

                   -Rio