Jaksoin viimein ladata kuvia koneelle. Ei, en ole löytänyt muistitikkuani, mutta tajusin että koko homman voi tehdä ilmankin sitä :D

Tässä siis niitä kuvia, jotka kaksi viikkoa sitten lupasin:

ihana ihana ihana keltainen talo sörnäisissä. Jäin varta vasten tämän talon takia sörkässä, vaikka kammoksyn kyseistä paikkaa. Minulle käy siellä aina jotain, tällä kerralla eräs somalinainen alkoi huutaa minulle. Ensimmäisellä kerralla eksyin ja joku Turkulainen keski-ikäinen tuli iskemään minua. Englanniksi.

Hiivin ihan hiljaa pelottavan katusoittajan lähelle, eikä se huomannut minua jej! Pidän tästä kuvasta. Harmonikka on, sanoi Unna mitä tahansa, kaunis soitin. (ja katsokaa tuon miehen ilmettä!)

Huomasin kuvia muokatessani, etten ollut saanut muita hyviä. Kaisaniemessä otetut oli kaikki ihan mälsiä, plaa.

Olin tänään yksinäni keskustassa. Miniun piti etsiä kaulaliinaa, mutta kummassakin Uffissa sopivat mummohuivit maksoivat vähintään 8 € enkä minä halua maksaa omastani viittä euroa enempää. Ostin sitten Ninjasta keltaiset nappikorvikset, jotka ovat kokonaan muovia O___O (ne oli tosi halvat, 2 € 80senttiä jej) Ja Sinellistä lisää korvakorunkoukkuja, kun edelliset oli päässyt loppumaan. Otin tänään tasan yhden kuvan:

ja tykkäsin siitä, joten tännehän tämäkin sitten päätyi.

Kävin muuten hetken mielijohteesta siellä Tennispalatsin Walt Disney-näyttelyssä. Olin ajatellut, että sinne pitäisi mennä ja sitten kun ei ollut kiire mihinkään ja ne näyttelyt on alaikäisille ilmaisia, päätin käydä. Ei se ollut yhtä kiva kun Pixar-näyttely mutta pakkohan Disney-fanin oli käydä. Mun pitäisi käydä useammin missä vaan taidenäyttelyissä, koska pidän museoista paikkoina. On hiljaista ja jotenkin kirkkomaista ei-hengellisellä tavalla. Tykkään <3