olen huono ihminen ja laiska kun en ole saanut päivitetyksi mitään.

Minulle ei kuulu mitään. Mitäs nyt on vähän turha ja yhdentekevä olo. En pääse mihinkään en pysty tekemään mitään mikä muuttaisi tilannettani mihinkään suuntaan. Haluan pois peruskoulusta, muuttaa omaan kotiin, päästä eteenpäin. Olen kyllästynyt polkemaan paikoillani. Haluan jotain ihan uutta. Jos kaikki olisi mennyt suunnitelman mukaan, lähtisin vajaan kuukauden kuluttua Intiaan, Chennaihin. Mutta kun ei mennyt. Jos kaikki olisi mennyt suunnitelman mukaan, olisin nyt helpottunut ettei me lähdettykään. Nyt olen harmissani, turhautunut ja haluan jotain täysin erilaista.

Joulu tulee, eikä se saa mennä mihinkään. Haluan, että on aina joulukuun 24. päivän aamu, jolloin minä olen ensimmäinen hereillä, makaan kuusen alla ja haistelen havuja.