Nyt soi: Tom Waits - Putnam Coynty

Hamsteri on nyt mun huoneessa väliaikaisesti mummin vierailun ajan. Olen ihan ihmeissäni siitä, miten paljon se touhuaa päivällä, ja yöksi siltä piti ottaa juoksupyörä pois kun se kolisee. Söpö se on. ja ihan vähän tuhti.

Vevve oli eilen meillä värjäilemässä hiuksia, ja pling! ne ovat taas mustat <3. Iskä leikkeli niitä niskasta lyhyemmäksi, joten hyvästi takatukka. haluaisin ne vielä lyhyemmäksi, mutta olen nyt päättänyt kärsivällisesti kasvattaa polkan. Sen jälkeen käytiin tissulla. Jossain on ilmeisesti päätetty, ettei minulla saa olla enempää kuin kaksi ystävää, ja olen selvästi kykenemätön pitämään enempää ihmissuhteita yllä.

Ja iskän kanssa oltiin itiksessä. ostin H&Mstä jonkun aikaa himoitsemani t-paidan, ja sitten löysin lähes koko Tom Waitsin tuotannon one wayn middle price-hyllystä, joten hankin sitten nighthawks a the diner - levyn <3