aaahaa, tänään oli urheilupäivä ja me Veeran kanssa laskettiin jätesäkillä mäkeä urhoollisesti peräti kerran. Kastui lapaset ja oli kylmä ja samantien tuli kurjaa, joten lähdettiin vähin äänin megahertsiin istumaan eläinkaupan suljettujen ovien taakse surkeana. Löysin megahertsin ruokakaupasta pitkään kaipaamani teesekoituksen Green 4 You, jossa on neljä aivan erityisen ihanaa teetä, ja nyt olen niin onnellinen omasta teepaketistani ja hörpin iiisooosta mukista lady greeniä. (jota olen muistaakseni ihastellut blogissani aiemminkin) Hipsimme koululle puoli 11, odotettiin Maria vapauttamaan meidät ja lähdimme itikseen. On omituista, kuinka heti pitkästyn ja ahdistun shoppailuun itiksessä, loppujen lopuksi emmehän me olleet siellä kuin kaksi tuntia ja kaupungilla menee välillä helposti kuusikin tuntia. Vevve osti ainakin kolme eri siemenpussukka-sekoitusta hamstereillensa ja ravasi kaikki mahdolliset eläinkaupat. Tosin minäkin löysin rakkaani Sinellini, jota en ole aikaisemmin löytänyt itiksestä ja sain hypistellä ah-kirjoja & paperitarvikkeita akateemisessa. Ikävää vain, että tee söi viimeiset rahani. Ei se mitään, vanhemmat on minulle velassa. Kävimme kysymässä kesätöitä cittarissa, siellä meitä pomputettiin ostotaivan päästäpäähän kunnes infossa kehotettiin täyttämään vapaa hakemus citymarket.fissä. Kiitos helvetisti, cittarin henkilökunta, ei me oltaisi teille töihin haluttu kuitenkaan.

Kauhistus! Paulan huoneessa soi riparirenkutuksia!!! AAG! Kuolen!! Pakko laittaa Tom Waits soimaan. Ah.

Mietin tässä, että voisin vähitellen vaivihkaa ruveta muuttamaan Paranoid Islandsia valokuvablogimaiseen suuntaan, vaikka vuodatuksen kuvanlaatu on mitä on ja minulla ei toistaiseksi ole vielä kuvankäsittelyohjelmaa Wilburissa.. Hmh. Lupaan, että saatuani Photarin saatte ihastella/kauhistella iloista valokuvataidetta. (ainiin, voisin soittaa siitä tialle samantien, niillä on tietääkseni Photarin latauslevy.) Tarvitsisin sitä muutenkin, kun minulla on kolmen eri ihmisen kuvia ja he kaikki mielellään orjuuttaisivat minut niitä lähettelemään.

Tänään leivon muffinsseja Siljan nyyttäreihin ja tuoretta leipää huomisaamuksi. Huomasin vähän aikaa sitten, että en halua katsoa tv:stä kuin paria ohjelmaa ja voisin lopettaa kaiken ylimääräisen TVn edessä istumisen. Nyt minulla on paljon enemmän vapaa-aikaa ja koitan vain keksiä mitä tekisin sillä.. Siitä siis tämä leipomisbuumi. Vaikka olenhan minä askarrellut kaikenlaisia mukavia korvakorujakin. ( ja tänään päätin, että minun on pakko saada sellainen ihana leimasin Sinellistä <3)

Huomenna on halipäivä <3

 

Paranoidilla oli toissapäivänä 2. vuotissynttärit enkä minä tajunnut! Hyvää synttäriä ja kaikki Hurraa! Tämä roska, mikälie on todella yksi pisimmistäni yhtäjaksoisista projekteistani, voitteko uskoa?