Hä-hää vevve, löysimpä ihaanaan sivupohjan : D

Pääsin sittenkin miittiin ja nyt tekee mieli KIRJOITTAA. Aloitan aamusta...

jolloin heräsin. Voa. no siis, heräsin ja en jaksanut nousta ja sitten nousin kuitenkin. Mielenkiintoista, ne? Oke, nyt kunnolla. Tulin siis alakertaan ja äiti ja iskä lähti jossain vaiheessa ja minä jäin kotiin vahtimaan pikkusiskoani Siljaa. En oikein keksinyt mitään tekemistä hänen kanssaan, joten ensiksi häivyin suihkuun ja jätin tyttösen katsomaan Voicea. No kyllä minä sitten kiltistyin ja pistin Amèlien pyörimään ja lakkasin omat ja siskoni kynnet kirkkaan punaisiksi. Laiton ruokaa, eli lämmitin riisiä ja kanaa pannulla. Sisko rikkoi mukin ja jätti suurimman osan annoksestaan syömättä. Pakotin  syömään leipää. Sitten pääsinkin jo lähtemään miittiin, kello oli 13. Jouduin odottamaan bussia 20 minaa. Odottaminen ja kuumuus olivat ahdistavia. Sitten menin kuumempaan bussiin ja ahdistuin lisää. Herttoniemestä metroon. metro pysähtyi sörkassa ja JÄI siihen. Istuin, ahdistuin, huimat 10 minuuttia, kunnes Claustrofobia iski ja ryntäsin paniikissa ulos. Ja sitten olin sörkassa ja päädyin sille "ikuisen vapun aukiolle", mistä oltiin puhuttu Nyt-liitteessä, ja pelästyin. Sitte ööö... menin takasin metroon ja siel oli PORVOOLAINEN joka tuli selittää mulle englanniks, ku se luuli et oon joku ulkomaalainen ja sitte mulla naksahti päässä ja osasin puhua englantia. Selitin iha pokkana kaikki ummet ja lammet, et oon jo tunnin myöhäs ja kaverit varmaa tappaa mut. Vitsi olin hyvä : D sitte se tajus, et oon suomesta vasta ku sanoin, et oon asunu koko ikäni helsingissä :D Sitten olin niin paniikissa koko loppu metromatkan, ett polvet tutis viel kampissaki, ku tajusin, et tyypit siin viereisillä penkeillä oliki Saara ja Nora, jotka tuli meijän kanssa miittiin ja siksi vaikutin varmaan ihan pelästyneeltä. Öm. Sitte oli yleitä halailu sekoilua ja mentiin ulos, missä oli viropäivä ja heliumilmapalloja. Kökötettiin sielllä jonku aikaan, ja sitten kaiketi lähettiin Ruttopuistoon., missä oli aurinko ja ihanaa <3 Sieltä lähettiin, koska Jennyllä oli vessahätä. Käytiin tennarissa vessassa... sitte oltiin taas sielä viropäivillä ja  tilattiin jätskit ja meinasin nukahtaa blippoon ja koitettiin löytää Prinsessakakkua, ei löytynyt. (kaikkia noita jossain ihan eri järjestyksessä) Ja uskalsin halata Saaraa ja Noraa enkä ollu enää niin säikyn oloinen kaiketi. O.O  öö ja sitte saatettiin kaikki juniin ja busseihin ja lähettiin kotiin.

Ja olen jotenkin tosi onnellinen.

Anteeks, varmaan oli ihan helvetillistä luettavaa tuo : DD