:3 joulujoulujoulu <3<3. Laitoin tuohon sivuun tuon ...päivää jouluun-laskurin, eiks ookki kivaa ? Must kyl vähän tuntuu, ettei se toimi kunnolla, mut ei se mitään.

Eilen käytiin wm-datan pikkujouluissa katsomassa joulutarinaa. Se oli tosi söötti leffa, ja olin sen jälkeen ihan joulujoulu. Sen jälkeen me käytiin pizza-Hutissa syömässä. Tajusin jälkeenpäin,että olin siellä ihan viherpipertäjä= tilasin vegepizzan ja vihreetä teetä! Mun vaan teki mieli vihreetä teetä ja missään muissa pizza vaihtoehdoissa ei ollut oliiveja ilman aura-juustoa. -__-. No sen jälkeen me sitten käveltiin stockan jouluikkunalle. Sekin oli oiikeiin söpöisä <3 Sitte käytiin Stockalla siel joulukylässä, missä myydään kaikkea kimaltavaa joulukrääsää. Oli ihan pakko hypistellä ja ihkuttaa kaikkea. Kun tultiin kotiin, ruvettiin leipomaan joulutorttuja. Niistä tuli vähän frankensteinejä, mut ei se mitään ^^ Ja sitte tehtiin joulukortteja. Ihanaa <3

Huomenna pitää mennä taas kouluun, mut sitä ei jaksa aatella. Hyvää 1.adventtia! <3

siivosin oikein ahkeranlaisesti tänään. Pihalla nököttää lumiukko, johon minulla ei tosin ollut osaa eikä arpaa, jotenka se siitä. Haluan pian jouluvalot ikkunaani, mutta komerossa on niin hirveä sotku, ettei sieltä löydä ikinä mitään. Nyyhky. jajaja... mun synttärit! on enää kahdeksan päivän päästä!

 

ja mullapas on ihana krisse-joulukalenteri <3 -Rio