nunnuuu, yksi niistä viikonlopuista kun ei nukkunut ollenkaan ;__; Perjantaina oli kalaelokuvan kuvaukset, oli tosi hauskaa ja ihmiset oli mahtavia, kierreltiin tosi ison värikkään kalan kanssa kaupungilla ja kuvattiin. Kyseessä oli Tian lopputyö ja olen varma että valmiina elokuvasta tulee ihQ <3

Lauantaina oli ratsastus. Touhusin kaiketi jotain muutakin, en muista, olin koko päivän kuolemanväsynyt, kun kalakuvauksista tulin kotiin vasta siinä puoli kahdentoista aikoihin.

Seuraavana eli tänä aamuna piti taas herätä aikaisin tekemään äidille aamupalaa sänkyyn. Nunuu. Olin tehnyt uh-ah kortin. Aamupäivä meni kokkaillessa, leivoin Tiramisu kakun, josta tuli ihanaa ja superläskiä, kävin poimimassa takapihalta nokkoset, joista tuli nokkoslettuja. Sitten vaihdettiin alkukevään kylvöt uusiin multiin. Balsami ja mimosa onnistui oikein hyvin, mutta minun rakas koulun ruokalasta tuotu meloni lähti irti juuristaan ja siihen jäi vain yksi pienen pieni juuri. Se on nyt hienossa muovipussista tehdyssä elvytysteltassa tehotarkkailussa, toivotaan ihmettä että se onnistuu kasvattamaan itselleen uudet juuret. Yhy, olin siitä niin ylpeä :<. Oli tarkoitus ehtiä puhdistamaan hamsterikin, mutta ei sitten ehditty, kun olin luvannut auttaa äitiä sen keijutyöpajassa ja sinne piti lähteä. Siellä oli mukavaa vaikka porukkaa oli paljon vähemmän kuin piti, varmaankin epäonnistuneen päivävalinnan takia (kuka nyt äitienpäivänä minnekään jaksaa lähteä :P). Meitä taisi olla siellä yhteensä seitsämän tai kahdenksan ihmistä. Saatiin kuitenkin ihan  hyvin aikaiseksi, seuraava työpaja on lähiaikoina, en muista milloin, ja olen  menossa sinnekin.

Ihi, enää 3 viikkoa koulua ja sitten peruskoulu on lusittu <33